Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows 8 og problemer med udgående mails - hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har netop købt to nye Dell computere med Windows 8. Dejligt med nye computere men det der Windows 8.....

Nu kan vi ikke sende emails fra de to computere. Vi kan godt modtage, men ikke sende. På den ene computer kører min kollega Outlook Express og på den anden Outlook. Vi har to forskellige domæner, den ene ligger hos Surftown, og den anden hos One.com. Men hverken den ene eller den anden sender emails som bliver vel modtaget i den anden ende, bortset fra når vi sender fra webmailen.

Hvad er årsagen, eller endnu bedre, hvad er løsningen? Og hvis nogen har løsningen så forklar det gerne så en helt almindelige bruger som mig forstår det. Takker!

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver med one.com

I outlook gå i filer, kontoindstillinger, klik på kontoen og rediger

Se at SMTP udgående står til One.com

Gå i flere indstillinger med en del faneblade og under SERVER TIL UDGÅENDE sæt flueben i at den kræver godkendelse og samme fanebland neden under kryds i BRUG SAMME SOM IND.SERVER

Under avanceret, se til at indgåender server IMAP hedder 152 og at udgående SMTP hedder 2525

held og lykke med det - som næppe i sig selv har med win 8 at gøre men med mail opsætningen - I kan jo også se hvad det hele stod til i den gamle maskine?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

held og lykke med det - som næppe i sig selv har med win 8 at gøre men med mail opsætningen - I kan jo også se hvad det hele stod til i den gamle maskine?


Korrekt det har INTET med Windows 8 at gøre.

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm, ham der satte dem op sagde at han havde sat alt som på de gamle computere, og at det havde noget at gøre med Windows 8 sikkerhedssystemer og at vores servere ikke var sat op til det nye system. Men jeg har som sagt ikke meget forstand på det så jeg tror jo det er rigtigt hvad han siger.  

 

 

Esben Kalhøj, Letland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)