Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google maps som fuldskærmsvisning og lidt andet, hvordan??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er igang med et redesign af et website og i den forbindelse skal kortmaterialet laves om, så opdateringen bliver mere overskuelig for kunden.

I dag ligger det i flash og jeg drømmer om en løsning som Sunset Boulevard >> http://www.sunset-boulevard.dk/restauranter/kort/ 

KRAV og IDEER
Det skal ligge som en fuldkærmsvisning

Der skal være mulighed for at vælge kategorier fra og til (som standard skal alle vises)
- Biografer (punkt på kort med info)
- Busruter (streg på kort med info)
- Indkøbscentre (punkt på kort med info) 

HJÆLP
Men hvad er nødvendigt?
Skal der en betalingsversion til (af google maps)?
Hvordan skal jeg starte?

Har søgt en del på nettet, men synes ikke rigtig jeg har fundet det rigtige.

Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:07

Du skal kun have en betalingsversion hvis du forventer rigtigt mange hits. Alternativt kan du bruge Open Street Map som fungerer på samme måde som Google Map men har den fordel at det er .... gratis.

Du skal kende længde og breddegrader på de steder du vil placere men dette kan slås op hvis du har adressen på dem.

Hvad angår busruser så er jeg på bar bund der.

Det er forholdsvis nemt at arbejde med (når man er programmør) og jeg har selv for en kunde implementeret en søgning baseret på deres kunder (som er producenter) på verdensplan.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:17

Hej Niels Henriksen

Tak for svar,
Kan godt være eg lige skal have tjekket OpenStreetMap ud

Håber nogen har en idé til hvordan man kan lave det som Sunset, da det ser fantastik ud.

Alternativt, håber jeg at der findes en måde hvor man kan integrerer "mine steder" / "mine kort" som man kan oprette gennem sin google konto, da man der har mulighed for at tegne streger, markere områder, markere adresser mm - som er helt perfekt.. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)