Sider pt og skal lave ca. 100 diplomer til en konkurrence. Dette kan være tidskrævende hvis der skal skrives på hvert diplom manuelt.
Derfor ville jeg høre jer om det er nogen der har et smart trick til hvordan det kan automatiseres?
Jeg har en masse navne samt deres teamnavn i et excel ark og skal gerne have det således at de navne skal sættes ind i en pdf og gerne så navn passer med teamnavn. Det optimale ville være hvis det kan gøres således at der laves en "regel" således at navnene automatisk plugges ind og der automatisk generes en pdf med det rigtige navn og teamnavn.
Håber der nogen der kan hjælpe mig med denne specifikke opgave. Ser frem til at høre fra jer.
Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk
2007 - ok jeg prøver selv. Ved du om det kan lade sig gøre i en pdf? Uden at du skal konvertere fra word til pdf hver gang, så vil det nemlig væres status quo på hvad jeg søge automatikken i.
Ser frem til dit svar
Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk
Brevfletning er en mulighed når diplomerne skal genereres :) Herefter anbefaler jeg at du bruger Bulzip pdf printer til det printer dine dokumenter direkte til .pdf... Bulzip kan du forresten bruge fra alle skriveprogrammer, eller andre programmer som du kan printe fra.. Og det bedste ved det hele er at det er 100% gratis at bruge :)