Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken TV-Serie ser du pt ?

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

1. The Daily Show with Jon Stewart - godt nok ikke en serie, men det er det absolut fedeste show, der nogensinde har kørt på TV! Smile

2. Californication

3. Lie To Me

4. Big Bang Theory

5. How I Met Your Mother

6. Borgen

7. Criminal Minds

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er alt for mange skodserier efter min mening, de prøver at tweake handlingerne så meget som muligt, men uden held, det er lige gennemskueligt hver gang :( - Så jeg nøjes med noget tom underholdning som Simpsons, når jeg nu en sjælden gang tænder for tv'et :) - der er ikke så meget der skal tages stilling til :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har satme set mange forskellige. :-) Lige nu er jeg igang med Nip/Tuck (ikke for hypokondere - Men ellers god ;-) )

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er nogle af dem jeg ser lidt af indimellem når jeg har tid:

Game of Thrones

Arrow

Suits

White Collar

NCIS

Bones

Person of Interest

Community

Hawaii Five-0

The Mentalist

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:

Hvor ser du Suits henne? Der står afsnit 16 (sæson 2) først har premiere 21. februar, og har ikke kunne finde det afsnit nogle steder?

Mvh.

Martin

Du kan se den på stream2watch

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder selv og undersøger tv marked og hvad der fanger folk og hvad karakter der skal til for at holde publikum fanget.

Jeg er selv svær at tilfredsstille når det kommer til tv serie, jeg kan godt følge med i en men lige pludselig falder niveauet i serien og så falder jeg også fra.

Men himym og big bang er noget jeg ser når det er på tv, eller er var det engang csi og numbers. Har set californiacation den er ok. Så er der de nye som anger mangement, men at work, osv, som jeg synes svinger lidt i det og har set et par stykker men er hurtigt faldet fra igen.

Once upon a time og grimm forstår jeg mig slet ikke på især grimm, den er alt for forvirrende og lidt for overdrevet. Hvis det bliver for overdrevet så det sgu ikke noget jeg kan forholde mig til og derfra vælger jeg det fra.

Hvad angår det danske marked har jeg fulgt med spænding med i forbrydelsen som klart er en favorit, dicte kan jeg ikke rigtig finde ud af og står lidt svingene med den. Nu er det ikke meget dansk tv jeg ser men prøver, nogle gange, men fortrækker sgu svensk tv mere end dansk, nu bor jeg også i sverige men de har sgu nogle bedre programmer generalt.

Jeg savner lidt den simple tid med tv serie hvor det handlede om livet som det nu engang var, nu handler det mere om superhelte og noget overnaturisk eller overfladisk.

Sådan noget som sams bar var sgu grineren, den kører også stadigvæk i sverige.

Men en simple ting der er med tv serier, er at den du som person følger med i siger noget din egen personlighed og så er der en karakter som du selv kan se dig selv i.

Men vi har alle vores egen mening om tv serier, der skal jo være noget for enhver.

 

Men favorit lige nu ingen, ser bare hvad jeg lige falder på.

 

 

 

 

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditto her: Arbejde, familie og Borgen..

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Min top 3 er Smile

Breaking Bad - IMDB Ratings: 9,4/10
Denne serie har absolut noget at byde på. Godt skuespil, overraskede karakterudvikling og en historie der ikke er set 100 gange før. 

The Walking Dead - IMDB Ratings: 8,8/10
Er man til zombie film er The Walking Dead ikke til at komme uden om. Serien har hele pakken og for en gangs skyld giver de fleste valg hovedpersonerne foretager rent faktisk mening. 

Game of Thrones - IMDB Ratings: 9,4/10
I modsætning til f.eks. Lord of The Rings er intet sort eller hvidt i Game of Thrones. Alle karakterne har deres egen agenda og så er alt virkelig flot lavet og serien har en spændende overordnet story line. 

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er der ingen der ser Weeds?

Der ud over er det The Walking Dead, Falling Skies, Suits, Californication. Sons of Anarchy, The Big Bang Theory og sikkert flere jeg ikke kan huske ;-)

Firefly, ikke at forglemme, den kan ses igen og igen! 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

FAMILY GUY    

Findes der andet?  Smile

Mvh. John

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)