Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken TV-Serie ser du pt ?

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lost - Syg serie... Man bliver hevet ind i et univers man har svært ved at komme ud af.

New Girl - Serie hver tirsdag på Zulu... Masser af mandehørm

The Walking Dead - Ja, Zombier.. så bliver det ikke bedre..

Sidst men ikke mindst Californiacation - Sex, drugs and rocknroll :-) 

Update: Har lige været inde og se "A Good Day to die hard", kan anbefales. Yes Ved godt det ikke er en serie :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
har da fået set et par afsnit af House of Cards, som faktisk er ganske udmærket.

Åhja - den engelske er i hvert fald fantastisk!! Er det den, du ser?

Jeg er i gang med Heimat, som jeg fik i julegave. Har rationeret den til 1 afsnit om ugen. Og seneste omgang af Madmen. Det er, hvad det bliver til at TV for mit vedkommende ... og så også lige Lewis. Jeg er en stor fan!!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger med i: Dexter, House of Cards og Boardwalk Empire. Dertil ser jeg også en del sitcoms: How I Met Your Mother, The Office m.fl.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne H:
Åhja - den engelske er i hvert fald fantastisk!! Er det den, du ser?

Nej, der må jeg erkende at det er Netflix udgaven. Er det ikke på Netflix eller Youbio, får jeg ikke set det :o)

Det kan være at jeg på et tidspunkt kan sætte mig og nyde en TV-serie eller film igen, uden at bruge det meste af tiden på at tænke over alt det jeg i virkeligheden hellere burde lave. Men for tiden får jeg så dårlig samvittighed over at spilde så meget tid på "ingenting", at jeg alligevel ikke får noget ud at at se det. Så jeg glæder mig bare til den dag hvor det vender, så er der dømt TV-serier for fuld skrald Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har set nogle afsnit af House of Cards på Netflix, og den kunne godt gå hen og blive super god. Den får Borgen til at ligne en hyggelig feel good serie ved siden af - politik når det er mest beskidt.

Ellers kan The Walking Dead, Mad Men, Homeland, Game of Thrones anbefales. Har lige set The Newsroom, og den er rigtig god. Får en til at ønske, at der bare fandtes et medie, der gik kritisk til værks og ikke udelukkende tænkte på seertal.

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker amerikanske serier. Jeg ser dem dog på nettet, så jeg selv kan bestemme hvornår, og hvor mange episoder jeg har lyst til at se ad gangen. Har det med at tage en søndag nu og da, hvor jeg får indhentet det forsømte :-)

Jeg følger med i følgende serier:

Mad Men, Californication, The Big Bang Theory, American Horror Story, The Vampire Diaries, Southland, og Dexter.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har slet ikke fjernsyn. Sådan er det at være på SU

Har desværre ikke rigtigt tålmodighed til at se serier på computeren, af en eller anden årsag. :)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser ofte 1 serie om dagen, og jeg vælger lidt i mellem følgende:

How i met your mother
Two and a half men
True blood
Spartacus
Game of thrones

Kan anbefale spartacus, hvis i ikke har set den før. 

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Fra  KeXoType Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo mange, rigtig gode serier at vælge. Problemet er nok mest tiden :)

Men hvis der er mulighed for det, er det én af følgende jeg vælger at smide på; Dexter, Breaking Bad, Modern Family, Game of Thrones eller Sons of Anarchy.

God aften derude

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Et enkelt afsnit af Shark Tank om ugen er hvad det bliver til for tiden. Ellers synes jeg at Suits er ganske udemærket.

Mvh Carsten

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)