Jeg er på udkig efter en person der har arbejdet med Youtubes API og integreret det på en 3. parts side. Jeg sidder med en opgave nu, hvor håndtering af videoer er essentiel og vi overvejer en løsning hvor man kan uploade video til en given Youtube konto, og en specificeret Youtube playlist, via kundens hjemmeside. Derfor søger jeg en person med god erfaring med dette. Enten til at rådgive og vejlede, eller til at foretage selve implementationen. Begge dele mod betaling naturligvis. Det optimale flow i løsningen vil være som følger: 1) Der oprettes automatisk ny playlist på den givne konto der er knyttet til hjemmesiden. Playlisten SKAL være Privat. 2) Herefter kan brugerne på sitet uploade videoer til playlisten (i specifikke tidsrum). Hver video SKAL være Privat. Har du ikke tidligere arbejdet med Youtubes API, men måske ved du bare at det ikke kan lade sig gøre, så må du naturligvis også gerne skrive :) For dig der mener du matcher beskrivelsen, send mig en mail på martin@spicyweb.dk eller skype mig på martin.spicyweb. Kunden kræver en NDA undskrevet hvis du skal ind over implementationen - men vil vores samarbejde udelukkende omhandle rådgivning/vejledning regner jeg ikke med at dette bliver nødvendigt. Ser frem til at høre fra jer :-) |
Skal lige specificere at jeg er på udkig efter en PHP programmør :)