Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligheder efter 9. klasse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg går i 9.klasse og afslutter folkeskolen til sommer. Jeg har haft et turbulent skoleår med tre forskellige klasser, hvor af jeg gik ned med stress omkring nytår. Nu har jeg så modtaget et brev om at jeg er uddannelsesparat til gymnasialuddanelse. Jeg er helt sikker på studieretning med mere, på innovationslinjen, men jeg har i sammenarbejde med mine forældre valgt at vente et år, for at få styr på tilværelsen. Derfor skal jeg finde på noget andet det næste år end bare at sove længe og lave ingenting. Jeg har enorm interesse for markedsføring og kunne hvis muligheden bød sig godt tænke mig at komme ud og være en del af noget som havde med netop markedsføring at gøre på den ene eller anden måde, jeg vil sågar gøre det ganske gratis for at suge erfaring til mig! Jeg er åbent for stort set alt, måske også starte en lille virksomhed op med nogle andre, så længe det er i omegnen af Billund. Har I evt. noget viden omkring mine ønsker og om det overhovedet er muligt at komme ud og arbejde med markedføring i en virksomhed når jeg kun er 15 år. 

Med venlig hilsen

Andreas Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

lyder urealistisk kom igang med at læse i stedet for at vente! '

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas

Hvis du er super ambitiøs, så er jeg sikker på du kan alt som 15 årig. Vend din alder til en fordel fremfor en bagdel. Ring til firmaer. Grib chancen :-) 

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din motiverende besked, det er bestemt også planen jeg vil søge rundt til de forskellige firmaer. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas

Jeg kan varmt anbefale dig at tage et år på efterskole.

Find en efterskole, som matcher dine værdier og som har fag, der styrker dig i forhold til dine uddannelsesinteresser.

Held og lykke med det hele.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville muligvis også anbefale Efterskole. Er dette ikke ønsket ville jeg klart prøve at ringe rundt til virksomheder i lokal området(Lego kunne jo være en mulighed?) og sige at du leder efter et praktik lignende job/ophold :) Måske kunne du prøve at arbejde i virksomhedens forskellige afdelinger, så du ikke bare sidder et helt år inde i marketing, men også lærer om en masse andet i virksomheden og lærer virksomhedens struktur, tror dette ville give et meget større input af erfaring og måske finder du ud af at der er noget som faktisk interessere dig mere end marketing :), ville være en super viden at få for mange finder først ud af det efter de er begyndt på deres videre gående uddannelse også skal de tage ekstra fag, som de ikke fik i gymnasiet osv. :)

Hvis du ikke får succes ved at søge i Billund området, så er der sikkert mange store virksomheder i Dk, som har noget studie/kollegie bolig du kunne få lov til at bo i på Sjælland eller lignende, om de så vil give det ud til unge under 18 som ikke er der ifbm uddannelse skal jeg ikke kunne sige :) men er også en mulighed

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart efterskole/10'ende klasse. Det er et dejligt år, hvor du kan etablere dig lidt end at flyve ud på arbejdsmarkedet.

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres gode råd, jeg glemte at sige jeg i år har været på efterskole uden succes! Derfor bliver det på ingen måde aktuelt, men tak alligevel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)