Jeg (og mine kunder) får lige pludselig denne fejl når deres skal betales via PayPal i min webshop:
FEJL: "kortet, du har angivet, kan ikke anvendes til denne betaling. Indtast et andet betalings- eller hævekortnummer"
Er det en PayPal fejl, eller har jeg lavet et eller andet i back-office??
Jeg ved bare, at der fra i fredags ikke har været muligt at betale og køb varer i min butik!!
Håber der sidder en ekspert der kan hjælpe. Har selvfølgelig haft kontakt til PayPal, både i fredags og i dag...men men men...ikke ret meget hjælp for at sige det som det er.
Jeg mindes at have set den fejl en anden gang før.
Det er vidst en fraud protection "fejl" - Enten har Paypal registreret kortnummeret i en eller anden blacklist, eller også har banken spærret for paypal transaktioner (eller, noget derhenaf)...
Jeg har hørt en workaround skulle være at registrere sig som paypal bruger før selve betalingen, og så knytte sit kort til selve paypal kontoen, for derefter at logge ind ved betalingen.
Hvad Jens skriver giver god mening, når du googler fejlen finder du to andre sider. Den ene registreret sig og så virket det, den anden brugte et andet kort.
Ja det er alle kort. Både visa og master. Min søster, svigerinde og hustru har jeg haft til at prøve, og de alle får den samme fejl?
Jeg har også selv prøvet, og kan heller ikke. PayPal forklarede at man som ejer af det kort der er registreret hos PayPal ikke kunne gennemføre et køb med samme kort. Men det er jo ikke tilfældet hos alle andre?
Jeg har express løsningen, så det netop ikke er nødvendigt at registere sig som bruge af PayPal først.
Hmm, jeg kan ikke rigtig se formen der bliver submittet, da den laver noget redirect.
Er det noget som netop er startet? Jeg kan se at du bruger woocommerce, og paypal plugin'et blev eftersigende opdateret den 20/12 2012. Det kan være du måske skal opdatere det?
Problemet opstod i fredags og har ikke virket siden. Så det burde ikke være en opdatering der er skyld i problemet. Hmm, det er irriterende....det ser jo ikke ud til at det er min fejl. Jeg må kontakte PayPal igen i morgen, og så se om de kan finde frem til en eller anden fejl.