Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et godt spørgsmål til en ekspert i PayPal

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg (og mine kunder) får lige pludselig denne fejl når deres skal betales via PayPal i min webshop:

FEJL: "kortet, du har angivet, kan ikke anvendes til denne betaling. Indtast et andet betalings- eller hævekortnummer"

Er det en PayPal fejl, eller har jeg lavet et eller andet i back-office?? 

Jeg ved bare, at der fra i fredags ikke har været muligt at betale og køb varer i min butik!!

Håber der sidder en ekspert der kan hjælpe. Har selvfølgelig haft kontakt til PayPal, både i fredags og i dag...men men men...ikke ret meget hjælp for at sige det som det er.

VH
Thomas Overgaard 

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:57

Jeg mindes at have set den fejl en anden gang før.

Det er vidst en fraud protection "fejl" - Enten har Paypal registreret kortnummeret i en eller anden blacklist, eller også har banken spærret for paypal transaktioner (eller, noget derhenaf)...

Jeg har hørt en workaround skulle være at registrere sig som paypal bruger før selve betalingen, og så knytte sit kort til selve paypal kontoen, for derefter at logge ind ved betalingen.

Lidt bøvlet...

Er det ALLE kort, der fejler?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:59

Hvad Jens skriver giver god mening, når du googler fejlen finder du to andre sider. Den ene registreret sig og så virket det, den anden brugte et andet kort. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 20:03

Hej Jens,

Tak for dit svar. 

Ja det er alle kort. Både visa og master. Min søster, svigerinde og hustru har jeg haft til at prøve, og de alle får den samme fejl?

Jeg har også selv prøvet, og kan heller ikke. PayPal forklarede at man som ejer af det kort der er registreret hos PayPal ikke kunne gennemføre et køb med samme kort. Men det er jo ikke tilfældet hos alle andre?

Jeg har express løsningen, så det netop ikke er nødvendigt at registere sig som bruge af PayPal først.

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Skrevet kl. 20:54

Har du ændret noget på selve webformen? Det kan jo være at der bliver sat en eller anden variabel, som ikke må sættes (eller omvendt).

Har du et link til din side?

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 20:57

Hmm, det synes jeg jo ikke, men vil da ikke være 100% afvisende.

www.erayba.dk 

Tak fordi du vil bruge din tid på det! :-)

/Thomas

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Skrevet kl. 21:38

Hmm, jeg kan ikke rigtig se formen der bliver submittet, da den laver noget redirect.

Er det noget som netop er startet? Jeg kan se at du bruger woocommerce, og paypal plugin'et blev eftersigende opdateret den 20/12 2012. Det kan være du måske skal opdatere det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 21:48

Hej igen,

Problemet opstod i fredags og har ikke virket siden. Så det burde ikke være en opdatering der er skyld i problemet. 
Hmm, det er irriterende....det ser jo ikke ud til at det er min fejl. Jeg må kontakte PayPal igen i morgen, og så se om de kan finde frem til en eller anden fejl.

Tak fordi du gjorde et forsøg!

/Thomas

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Har du fået løst problemet..? Ellers må du gerne sende mig en PM så kigger jeg på det..

vh,

Sami.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 10:16

Hej Sami,

Tak for det. Jeg har sendt dig en PM.

/Thomas

Venlig hilsen

Thomas Overgaard