Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge hurtigt og nemt?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej begrebet hurtige og nemme penge tror jeg ikke på medmindre du vil ud og sælge stoffer eller din krop Big Smile ....

men det nemmeste derefter er nok at blive lønmodtager at være selvstændig har for mit vedkommende aldrig været nemme penge.. og ja er der nogen der annoncere med at man kan tjene nemme penge så er det en and for var det tilfældet havde de nok bare ansat nogen til at tjene de nemme penge for dem...

har selv været en del år i transport branchen mange firmaer er bygget op på den måde at de blot er mellemled altså de får noget transport og har så en masse selvstændige vognmænd til at køre det..... som en klog mand engang sagde til mig var der penge i det kørte de det selv 

så er du til nemme penge få dig et job eller et til det er nemme penge 

Yes

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rebinho,

Der er ikke rigtig en hurtig måde at gøre det på, hvis det skal være lovligt, eller i hvert fald ikke noget jeg kender til.
Personligt tjener jeg på to blogs jeg har kørende, hvor jeg anmelder spil og teknologi, via reklamer. Derudover har jeg en Youtube kanal, hvor jeg er partner, hvilket betyder at jeg også tjener en lille slat derfra, men det løber ikke op i meget mere end et par hundrede om måneden.

Ellers er den hurtigste måde at tjene penge på via affiliate, men det kræver nogle til at se og klikke på reklamerne, men hvis du har sådanne "fans", så har du basis til en fed ekstra indkomst.

Men det kræver hårdt arbejde, og intet kommer nemt til dig, eller nogen anden, for den sags skyld.

Mvh.
Joachim Skovgaard 

Co-Founder af en plakatwebshop, indehaver af et online bilmagasin, samt kæmpe nørd, når det kommer til 5G telefoner.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja eller kun bruge én krone hver gang du tjener 4, for skat tager jo 2 af dem.

Men det er ok. 400 kroner om dagen giver dig 100 kroner til dig selv, 200 kroner til skat og 100 kroner til investering/opsparing.

Man kan sagtens leve for 100 kroner om dagen, hvis man køber fornuftigt ind.

Du får jo selvfølgelig mere ud af det, hvis du kan finde et job til 800 kroner om dagen i gennemsnit.

Så find et job der giver dig den løn, du synes du fortjener. Så skal du nok komme til penge.

Hvis du kan tjene 800 kroner om dagen på at være konsulent på et område du kender, så er det jo bare godt. Ellers må du bide i det sure æble og finde et job i netto til at starte med.

Held og lykke
Venlig hilsen Jens Andersen.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hov ville da lige tilføje hvad mener du med nemt ? måske har vi misforstået dig for når du siger nemt tænker jeg noget du ikke skal bruge en masse tid på og noget der ikke er besværligt er det det du mener ?

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Der er gode penge i livestream, men det kræver du vil sælge din krop.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det virker som et "troll-indlæg" hvis ikke, så skal jeg beklage. Hvis der kommer et brugbart svar på tråden, så har det stor interesse, da jeg da meget gerne vil tjene penge hurtigt og nemt. Da jeg indtil videre har konstateret, at desværre kun kan tjene penge ved hårdt arbejde.

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Lav en hjemmeside og tilbyde dit krop til ældre kvinder og måske også til mænd.

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Blogspot virker ikke særlig særiøs at sælge noget igennem? Hvis du har tjent så mange penge hvorfor ikke ofre lidt på en webshop

Efter kun en uge havde jeg tjent næsten 20.000 - det lyder for godt til at være sandt og er det nok også

Jeg vil gerne give en anmeldelse af guiden, hvis jeg må se den?

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 4500 på to timer, så har du vel råd til et domæne og tid til at få siden til at virke mere indbydende og troværdig?
Eller er det bare mig der er kommet ud på et sidespor?

Co-Founder af en plakatwebshop, indehaver af et online bilmagasin, samt kæmpe nørd, når det kommer til 5G telefoner.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)