Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig igang med affiliate

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ganske enkelt her jeg lige lavet sitet http://billigt-hosting.dk/ hvor jeg vil sammenligne hosting, og give guides til at lave en hjemmeside.

Jeg har et mål om at tjene 1500 kr./måned på den her side, men hvordan?

- Håber i gider at hjælpe!

Dbh.

Mads Larsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 18:49

Altså hvilket indhold har du tænkt dig at have på?

Formoder det handler om hosting, så skriv om det .Evt lav anmeldelser og prissammenligninger? Så har du deri links til de forskellige hostingfirmaer.

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:51

Jeg har en prissammenligning på forsiden. Men de fleste af dem er ikke tilmeldt partnerads...

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil lave en holdbar side... Så har jeg et godt råd til dig...

Søg på Google og find ALLE de affiliate websites du kan (indenfor din niche). Så sætter du dig ned, og notere alle de ting du synes er fedt ved hver enkelt side.

Efter dette skriver du dine egne ideer ned... Og laver en plan over hvad du skal have med på DIN side!:-)

Personligt kan jeg godt lide søgefunktionen på denne side http://www.webhotel-tjek.dk/ 

Og derudover vil jeg anbefale dig at lave en blog på domænet, hvor du blogger om webhosting, Wordpress og andre relevante ting.

/Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:05

Hej Mads,

Jeg synes, at det er rigtig godt, at du sætter nogle mål for din side. Jeg synes det er en ganske fin side, du har lavet. Jeg kan godt lide enkeltheden i siden, som giver et godt overblik. Dine tabeller er fine, men jeg kunne godt savne at priserne og evt. forhandlerne var gjort meget tydelige. Du kunne evt. bruge en anden og mere iøjnefaldende tekstfarve ved priser og forhandlere. Hvis du skal have succes og tjene penge på din side, så skal du i gang med SEO. Først og fremmest gælder det om at få skrevet en masse tekst på siden. Skriv en masse lange tekster, artikler og andre beskrivelser. Husk at udfylde SEO titler og beskrivelser (unikke) ved hver underside. Derefter kan du begynde på intern linkbuilding, hvor du linker rundt til din side. Du skal naturligvis også have skaffet en masse indgående links til din side, men jeg synes, at du skal begynde at få meget mere indhold på siden. 

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:08

Jeg og en skribent er igang med at lave seo tekster, på i alt omkring 3000 ord :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:23

Lyder godt... Men lad nu hver med at smide alt for mange af dem på artikelkataloger, det er noget af det som Google, vil fokusere på i sin næste Panda opdatering (som jeg har forstået det).

Gæsteblogging er også super;-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:26

Jeg går lidt med tanken om at nogle ekspert bloggere, ligesom her på amino. Eller at lille forum 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)