Hvis du vil lave en holdbar side... Så har jeg et godt råd til dig...
Søg på Google og find ALLE de affiliate websites du kan (indenfor din niche). Så sætter du dig ned, og notere alle de ting du synes er fedt ved hver enkelt side.
Efter dette skriver du dine egne ideer ned... Og laver en plan over hvad du skal have med på DIN side!:-)
Jeg synes, at det er rigtig godt, at du sætter nogle mål for din side. Jeg synes det er en ganske fin side, du har lavet. Jeg kan godt lide enkeltheden i siden, som giver et godt overblik. Dine tabeller er fine, men jeg kunne godt savne at priserne og evt. forhandlerne var gjort meget tydelige. Du kunne evt. bruge en anden og mere iøjnefaldende tekstfarve ved priser og forhandlere. Hvis du skal have succes og tjene penge på din side, så skal du i gang med SEO. Først og fremmest gælder det om at få skrevet en masse tekst på siden. Skriv en masse lange tekster, artikler og andre beskrivelser. Husk at udfylde SEO titler og beskrivelser (unikke) ved hver underside. Derefter kan du begynde på intern linkbuilding, hvor du linker rundt til din side. Du skal naturligvis også have skaffet en masse indgående links til din side, men jeg synes, at du skal begynde at få meget mere indhold på siden.
Lyder godt... Men lad nu hver med at smide alt for mange af dem på artikelkataloger, det er noget af det som Google, vil fokusere på i sin næste Panda opdatering (som jeg har forstået det).
Gæsteblogging er også super;-)
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?