Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån eller Investorer ?!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har kontaktet nogle banker og det ser ikke ud til jeg kan få lån :-(

Jeg er 18 år, går på handelsgymnasiet med arbejde ved siden af.

Jeg har en rigtig god idé som jeg også har fået af vide af dommerne (fra young enterprise) at jeg skulle gå igang med.

Jeg har virkelig brug for hjælp. Enten starte jeg det op ellers bliver der en anden der gør det får mig. DET er simpelthen et helt nyt koncept!

Det er afprøvet og har haft stor succes.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med hvad det er jeg kan gøre...

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 14:12
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:17

Sevde A.:

DET er simpelthen et helt nyt koncept!

Det er afprøvet og har haft stor succes.

Lyder da spændende, men kan du fortælle mig hvordan det kan være helt nyt og så haft stor succes?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 14:21

Jamen altså fx her for 1 år siden har det haft kæmpe succes i Tyrkiet hvor folk var vilde med det. Også i Tyskland er det nyt og har haft stor interesse fra kunderne. hvor chefen fortælle at der var kø til midnat og hvor de blev nød til at lukke selvom folk ventede i kø!

Jeg mangler bare kapital.. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 14:34

Jeg tænker bare lidt at, hvis produktet er en stor succés som virker for DINE kunder. Men banken vil ikke godkende noget. Måske det er prisstrukturen i din forretningsplan du skal kigge på?

Der er jo ingen grund til at forære noget væk :)

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 14:58

altså konceptet er ikke opstartet. For at starte mangler jeg kapital. og det er et kapital der vil bruges på gode markedsføring og inventar.
Det er bare fordi jeg ikke har et kapital selv... 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:00

Har du lavet forretningsplan? Har du undersøgt, hvor du skal have lokaler? Har du lagt budget? Har du fundet leverandører? Hvis du har fundet ud af det hele, så synes jeg du skal springe ned i de forskellige banker og spørge om et lån.

Hvis det er så godt og du kan påvise det med dine egne analyse samt hvordan det er gået i udlandet, så burde du da kunne få et lån!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 15:13

Jeg har det hele.Forretningsplan og budgetter. Men da jeg ikke har selv kapital er det ikke muligt har jeg fået af vide af banken...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så må du spørge venner, familie, bekendte eller finde "eksterne" investorer samt kigge på Amino kapital..

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Altså venner? Venner = Studerende så nej.

Også har jeg ikke den bredeste og rigeste familie. Og hvis jeg havde søgte jeg heller ikke i banken vel?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)