Hej. Er i fuld gang med at optimere min hjemmeside og i den forbindelse har jeg ladet mig fortælle at Links er en vigtigt del.Ville lige vide hvad der bliver betegnet so et link af google og hvor vigtigt de er.hvis jeg googler min side kommer alt med hvad jeg har skrevet med min side på nettet. facebook,blogs,forums mm. Kan via urlspion se konkurrenter der har over 200 links og når jeg så besøger de steder hvor de ligger er det blogs pårumænske hjemmesider og maser af linkkataloger. Der er masser af linkkataloger derude men nogle koster selvfølgelig penge og eftersom jeg ikke kender værdien af de links vil jeg ikke investere i de penge. !000 kr for din hjemmesides navn er vel næppe rimiligt, eller er det? Har også hørt at man skal blogge men har også læst det kan blive for mege,t og google evt. straffen en. Havde jeg masser af penge ansatte jeg en til at svare på mine spørgsmål, evt. ordne det hele men er næsten lige startet op, så pengene vælter ikke lige frem ind endnu. Håber på nogle lidt svar herinde fra nogle kloge hoveder. |
Prøv lige at bruge lidt tid hos Google :-)
Søg på SEO eller Search Engine Optimization, så er der en del læsestof at gå igang med!