Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges.....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en samarbejdspartner der kunne have interesse i at lave nogle sider, der henvender sig til unge.

Det drejer sig om:

En rejse side

En bolig side

En nyhedsside

En jobside

og hvad vi ellers kan finde på.

Er det noget der kunne have din interesse, så skriv endelig, forventer vi skal være 3-4 personer om dette.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:28
Burde vi ikke skrive en side på Wiki med en kort forklaring til hvordan man får folk til at svare på den her slags spørgsmål? Jeg syntes det her er tredie gang i den her uge vi får den her slags indlæg :/

Investa: Læs flg tråd :)
http://www.amino.dk/view.asp?topicID=19424

Og så velkommen til Amino :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:33
Jo helt sikkert og når man så er igang, så kunne man samtidig forklare, at det ville være hensigtsmæssigt, hvis man opretter poster under "Feedback på hjemmesider", at man lige sørger for at have det i en rimelig kvalitet ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:01
Okay det her gider jeg ikke spilde mere tid på, her er cut''n''paste fra "investas" overfusning af mig i pm. Det gider jeg virkelig ikke stå model til:

Investa:
hvis du passer dit, så passer jeg mit. Lad vær at svare hvis du skal brokke. Ellers fortæl hvordan DU vil ha det

Mig:
Men den attitude der kommer du ikke særlig langt
herinde, vi er her for at hjælpe hinande og jeg hjælper rent faktisk
også dig. Så kom lige ned fra pidestalen og læs hvad der bliver talt om
i den tråd der.

Fortsat god eftermiddag :)

Mvh
Mikkel

Investa:
skriv i det mindste en pm i stedet for at ødelægge et indlæg med dit brok næste gang. Det ganver jo ingen

Mig:
Hvis ikke jeg havde skrevet det havde nogle
andre, og vi er ærlig taget trætte af at folk ikke kigger sig omkring
før de skriver. Desuden ødelagde jeg ikke dit indlæg, det klarede du
fint selv på forhånd :)

/ Mike

Investa:
arogante nar

...
Jeg ved ikke med jer andre men i min verden skal Amino ikke være en børnehave men derimod et sted hvor vi hjælper hinanden, og jeg gider ikke finde mig i at blive svinet til hverken offentligt eller privat, og jeg lader det ikke gå stille med dørene ihvertfald. Så bedøm selv.

/ Mikkel

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 15:19
Mikkel, spørgsmålet blev stillet under "Iværksætterkontakten" - "....., samarbejdspartnere, .....". Det er måske en god idé, som du skriver, at lægge noget om det i Wiki, men i bund og grund får man jo svar som man spørger. Med det mener jeg, at såfremt de givne informationer ikke er gode/mange nok, så får personen ingen eller kun få svar. Og det er så det.

Business, hvem skal afgøre, om det (hjemmesiderne) er i god nok kvalitet til, at man må be'' om feedback? Skal vi så også have et dommerpanel, der afgør om feedback''en er af ordentlig kvalitet?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:19
Henrik: Jeg er helt enig med dig :) Men det kræver måske lidt mere at kommunikere det ud til ham der startede tråden? :/
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 16:48
Dato: 07-08-2007 15:18:37 Forfatter: Henrik R
Business, hvem skal afgøre, om det (hjemmesiderne) er i god nok kvalitet til, at man må be'' om feedback? Skal vi så også have et dommerpanel, der afgør om feedback''en er af ordentlig kvalitet?

Ja, det er jo et godt spørgsmål, men jeg synes bare, at hvis forum skal forblive seriøst, så er det også vigtigt at man har en smule selvkritik. Man kunne jo som udgangspunkt skrive i wiki, at der er nogle ting man skal være opmærksom på, for at få noget god feedback. Det kunne fx. være noget i denne stil.

For at undgå at dine potentielle kunder, smutter inden for de første 5 sekunder, fra de ''lander'' på din hjemmeside, bør du tænke på følgende:

• Få lavet et logo og placér det på din hjemmeside

• Sørg for at tekster er skrevet ordentligt

• Sørg for at billeder er skarpe og at man tydeligt kan se dine varer, hvis det er en webshop

• Hvis det er en webshop, så sørg for at kunderne kan betale på så mange forskellige måder som muligt (ikke kun Dankort)

• Sørg for at det tydeligt fremgår på forsiden, hvad du kan tilbyde

• Sørg for at tydeliggøre, hvis der er mulighed for at se siden med andre sprog

• Sørg for at have alle siderne oversat, hvis der er flere sprog

Der er uden tvivl mange andre ting, man kunne minde folk om. Så kunne man jo også skrive, at når man har afstemt disse ting, så er man meget velkommen til at starte en tråd, hvor folk meget gerne hjælper med det sidste.

Hvis det fortsætter som nu, hvor folk bare klapper noget sammen og så får alle andre til at bruge deres kostbare fritid på at hjælpe, så er forudsigelse blot, at man til sidst får svært ved at få feedback.

Just my 2 cents....

Måske er du ikke enig, men jeg synes det ville være et godt tiltag ;o)

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 17:07
Business, sådan kunne man jo gøre med alle spørgsmål og så behøvede vi ikke et forum :-) Eller sagt med andre ord, så ville spørgsmålene formentlig blive:
- er det logo jeg har fået lavet og placeret på min hjemmeside flot nok?
- jeg har fulgt rådene om at skrive ordentlige tekster, er de det?
- nu har jeg fået lavet skarpe billeder og jeg synes selv, at man kan se mine varer, kan I det?
- på trods af rådene i Wiki, har jeg besluttet kun at have dankortløsning, men er kommet i tvivl?
- på forsiden har jeg skrevet, at jeg leverer musik til festen, men skal jeg også skrive at det er violin jeg spiller?
- min hjemmeside er på flere sprog og det fremgår da også, men er det tydeligt nok?
- etc.

Og så er vi tilbage til udgangspunktet. Jeg ved selvfølgelig hvad du mener, men det er vel egentlig både styrken og svagheden ved sådan et forum, som Amino - at alle kan få feedback og dermed udvikle sig og sin business.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 17:50
Der er jo masser af andre ting ved et site. Når du beskriver det sådan, så minder det mig blot om, at sidder man og ser den bedste fil i verden, kan man man stadig ødelægge oplevelsen for alle andre, hvis man insisterer på det (Læs: Jeg synes at du overdriver meget ekstremt)

Synes du virkelig at det er en dårlig idé?

Jeg synes det er en god idé og jeg tror at det ville hjælpe mange.

Hvis du kigger på svare lige under emnet feedback, så vil du se, at en meget stor % af svarene er de samme. På mange andre fora er det kotume, at man lige kigger sig lidt omkring først, så man ikkespørger om de samme ting som allerede er besvaret hundredevis af gange - Det gør at man kan fastholde en hvis kvalitet og dermed også fastholde interessen for at bruge et fora..........men alle har ret til en mening

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 17:18
Det er da lige noget for mig, jeg har bla. erfaring med integration direkte til Jobnet.dk, bilbasen.dk etc.

Og jeg er villig til at arbejde gratis i et vist antal timer pr. uge hvis projekterne har substans.

Mvh Keld Jakobsen

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)