Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla 2.5.8 & 301 redirects

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg er ny her i dette forum og har ikke den store erfaring med alt hvad der kan laves online på computer, men håber alligevel at jeg også kan få glæde af de gode og informative svar der gives.

Jeg lever af at udleje værelse ala hotel og B & B. Jeg har lige fået lavet en ny hjemmeside i joomla af et firma, jeg har fået undervisning og kan da efterhånden også redigere fornuftigt.

Der mangler dog stadig en del som jeg bøvler med, så derfor mangler jeg hårdt en brugsanvisning eller små film der kan vise mig "med de samme ord som der bruges i Joomla 2.5.8." – jeg har googlet mange gange med har ikke lige fundet noget der har det samme sprog som joomla 2.5.8

Jeg har 4 domæner, hvor de 3 peger på hoveddomænet (301 redirects) – jeg har lige været til gratis e-ckeck på udvikling Fyn, hvor han fortæller at det ikke er gjort rigtigt. (sagde at enten skulle alle domæner være med eller uden www og et par andre ting der var galt)

Jeg har ikke det store budget, og håber derfor at jeg kan blive hjulpet på vej i dette forum.

Mvh. Orvernatning-fyn

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:48

Velkommen på Amino ;-)

Hvis du stiller et mere konkret spørgsmål, så får du helt sikkert løsningen helt gratis.

Et domæne skal enten svare med eller uden www., for at undgå duplicated content. Men det behøver ikke være ens for flere forskellige domæner, side A kan godt svare med www. og side B uden www.

Ligesom et domæne der 301-redirecter til et andet domæne vil 301-redirectes virke korrekt med og uden www.

Fra Svendborg
Tilmeldt 12. Feb 13
Skrevet kl. 08:39

Tak og mange tak for dit svar Yes

Jeg ville rigtig gerne være konkret, men har ganske enkelt ikke den viden der skal til for at være det. Hvis det var muligt med en kort snak i telefonen, så ville jeg bedre kunne forklare mig.

Ifølge det du har skrevet, så tror jeg de 3 domæner jeg har ved one.com er 301 redirects rigtigt. Jeg har et domæne ved i123.dk, som jeg er sikker på ikke er det – nogen der har mod på at hjælpe mig Smile

På forhånd tak.

Mvh. Overnatning-Sydfyn.

Mangler stadig en brugermanual til joomla 2.5.8 – for ”nybegyndere”

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 09:05

Jeg vil gerne hjælpe med lidt support. Har sendt dig en privat besked, så kan vi tage den derfra.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:21

Overnatning-sydfyn:
Jeg ville rigtig gerne være konkret, men har ganske enkelt ikke den viden der skal til for at være det.

Hvis du skrev hvilke sider det drejer sig om, ville det give os mulighed for at tjekke det uden at skyde i blinde. 

Hvis du har købt en hjemmeside igennem et firma, vil jeg da mene at de som standard burde sørger for at den svare enten med eller uden www.. Selvom jeg egentligt godt ved at sådan noget ikke bliver fixet de fleste steder. 

Men det ser ud til at du har fået hjælp?

Fra Svendborg
Tilmeldt 12. Feb 13
Skrevet kl. 09:43

Hej Mark.

Tak for din besked, jeg har fået hjælp til Joomla :-)

Jeg prøvede at skrive privat til dig, desværre er det ikke muligt.

Jeg er ny her og er lidt forsigtig med at liste mine hjemmesider her indtil jeg kender dette forum lidt bedre.

Hende  der har lavet min hjemmeside, har valgt at droppe det selvstændige bi-job. Jeg vil ikke bebyrde hende med mere fra min side.

På forhånd tak - håber at få hjælp til 301 :-)

Mvh. Overnatning-Sydfyn

Fra Svendborg
Tilmeldt 12. Feb 13
Skrevet kl. 15:00

Kære alle.

Jeg har nu fået de svar og den hjælp jeg ønskede Yes

Tak til alle der kastede sig ind i kampen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)