Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO-tekster!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hey Amino :)

Jeg har desværre lige været utroligt uheldig med en tekst leverandør, og står derfor med en akut ordre på ca. 200 "seo tekster" á 400 ord i gennemsnit. 

Jeg vil høre om der er nogle herinde der kan tage sådan en ordre, til en billig pris? 

Send gerne mail eller PM, og fortæl din pris, leveringstid og evt. et par referencer :)

Glæder mig til at høre fra jer! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:27
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 10:32

Hej Alle! 

Wow - tror jeg har fået 15 konkrete henvendelser.. virkelig fedt!

Jeg har valgt en leverandør med nogle gode referencer, og den bedste leveringstid! 

Tak for alle henvendelserne :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:41

Smid en mail til mail@simonr.dk, så skal jeg se om jeg kan komme med et godt itlbud til dig. :)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 09:06

Hej Alle

Denne tråd er blevet aktuel igen - så kan i selv gætte hvorfor :)

Send meget gerne et tilbud med pris, leveringstid & referencer...

Håber på at høre fra nogle skarpe som kan skrive tekster & holde aftaler!

/JK

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Joakim.

Noget siger mig at du enten har nogle meget høje forventninger hvad billigt er, i forhold til det produkt der leveres, eller let lader dig friste af for-godt-til-at-være-sandt tilbud, siden du nu igen mangler en tekstforfatter, trods 15 tilbud i din indboks. (Det er en antagelse, ikke et fakta om Joakim, hvis nogen skulle være i tvivl, og ment meget venligt!)

Det kan være at du skal uddybe lidt hvad "billige priser" er for dig, og hvad du forventer at få igen, for tekstforfattere er der nok af her på Amino, det burde bestemt være muligt at finde een der passer til dig også, det er jeg helt sikker på :)

Jeg har selv et tilbud liggende på "jeg har et godt tilbud til dig" vedrørende store mængder artikler, men har i øjeblikket ventetid på færdiggjorte artikler på 4-6 uger grundet store nuværende ordrer, så jeg er muligvis ikke den du søger til din akutte opgave. Du skal dog have tilbuddet for en god ordens skyld: 

http://www.amino.dk/forums/t/187878.aspx

Jeg kan desværre hverken tilbyde lyn-levering af store tekstmængder eller 15 ører per ord tekster, da jeg ikke laver masseproducerede tekster, men kun skriver kvalitetsindhold, og alt hvad jeg sender ud, er gennemlæst af en professionel ekstern korrektør. Det er et valg jeg har taget, fordi jeg tror at fremtidens SEO-tekster skal have et højt kvalitetsmæssigt indhold, fremfor kun at være web-fyld, men det er jo så absolut smag og behag.

Held og lykke i din skribent-jagt :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 14:01

Hej Pernille

Tak for din kommentar.

Desværre har mine uheldig heder intet at gøre med mine forventninger, priser eller lignende. Jeg er blevet lovet et produkt, som jeg så ikke har modtaget og leverandøren har så så valgt ikke at svare mine mails eller opkald. 

Det kan selvfølgelig skyldes at jeg vælger nogle der skriver billige tekster, men det er hvad der er budget til :) 

Jeg har dog haft stor succes med at benytte en lang række tekstforfattere her på Amino, til rigtig billige penge og ved af den grund at det bestemt kan lade sig gøre...

Når jeg skriver at jeg søger nogle som skriver billige tekster, så gør jeg det udelukkende for at appellere til den rigtige målgruppe og for ikke at spilde folks tid.

Men nu håber og tror jeg på at jeg har fundet de helt rigtige leverandører til mine opgaver :) jeg krydser fingre! 

/ JK

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 14:12

Øv det lyder så ikke så tilfredsstillende, det kan jeg godt se. Jeg tror da også at jeg potentielt "mister" nogle kundeinteresser ved at være ærlig omkring den lidt længere ventetid, men jeg tænker at det i sidste ende nok er mere tilfredsstillende for alle parter. Ingen stress, bare klare aftaler hæhæ.

Godt du har fundet dig en tekstforfatter :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)