Kære Joakim.
Noget siger mig at du enten har nogle meget høje forventninger hvad billigt er, i forhold til det produkt der leveres, eller let lader dig friste af for-godt-til-at-være-sandt tilbud, siden du nu igen mangler en tekstforfatter, trods 15 tilbud i din indboks. (Det er en antagelse, ikke et fakta om Joakim, hvis nogen skulle være i tvivl, og ment meget venligt!)
Det kan være at du skal uddybe lidt hvad "billige priser" er for dig, og hvad du forventer at få igen, for tekstforfattere er der nok af her på Amino, det burde bestemt være muligt at finde een der passer til dig også, det er jeg helt sikker på :)
Jeg har selv et tilbud liggende på "jeg har et godt tilbud til dig" vedrørende store mængder artikler, men har i øjeblikket ventetid på færdiggjorte artikler på 4-6 uger grundet store nuværende ordrer, så jeg er muligvis ikke den du søger til din akutte opgave. Du skal dog have tilbuddet for en god ordens skyld:
http://www.amino.dk/forums/t/187878.aspx
Jeg kan desværre hverken tilbyde lyn-levering af store tekstmængder eller 15 ører per ord tekster, da jeg ikke laver masseproducerede tekster, men kun skriver kvalitetsindhold, og alt hvad jeg sender ud, er gennemlæst af en professionel ekstern korrektør. Det er et valg jeg har taget, fordi jeg tror at fremtidens SEO-tekster skal have et højt kvalitetsmæssigt indhold, fremfor kun at være web-fyld, men det er jo så absolut smag og behag.
Held og lykke i din skribent-jagt :)