Hej Alle, Som titlen beskriver så leder jeg efter en partner, der vil være med til at starte et web bureau i forlængelse af mit sit NemProgrammering.dk. Ideen: NemProgrammering.dk har dagligt over 300 unikke brugere, som alle har den ting til fælles at de gerne vil have deres egen hjemmeside eller webshop. Det er dog ikke alle der har evnerne, tiden eller lysten til at lave det hele selv, og de har derfor brug for hjælp! Jeg vil derfor til at tilbyde en web service i forlængelse af sitet, som skal sælge Wordpress sites (fra 1000 kr og op afhængig af pakke og omfang) samt andre support/konsulent ydelser. Grundet de mange besøgende og deres specifikke interesse må det siges at salgspotentialet er stort! Jeg har derfor brug for en seriøs og kompetent partner som vil være med til at opbygge NemProgrammering.dk´s web service site og samtidig være den som udfører ordre og fakturer dem til kunderne. Man kan se på partneren som motorrummet bag hele, da du vil være den som udfører ordrene og samtidig yder support hvis nødvendigt. Jeg har vedlagt en lille tegning der beskriver ideen og partnerens rolle ( SE HER: 1738.Ideen.pdf ) Da det er partneren der laver hoveddelen af arbejdet vil det også kun være en mindre procentdel af salget der går til NemProgrammering.dk. Jeg ønsker at finde en partner som har flere års erfaring med at lavere blandt andet Wordpress løsninger, kundehåndtering og gerne php, mysqli osv. Derudover skal du også have kapaciteten til at løfte mange opgaver, hvis ideen skulle blive en succes. Jeg er ikke interesseret i en typisk aftale hvor jeg "bare" henviser folk til en anden side, men snarer et reelt samarbejde om et nyt "webbureau" med eget domæne osv. Hvis det har interesse, så skriv hvem du/i er og hvorfor det her partnerskab kunne være interessant for dig/jer. |
Seriøs og kompetent webbureau / webudvikler søges som partner til projekt med potentiale
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)