Jeg er fotograf og Art Director, men siden viser kun min fotografi da det er det jeg satser 100% på. Jeg har valgt sort og hvid.. Enkelt, klinisk og yet.. sofistikeret.
Jeg ville sætte stor pris på jeres konstruktive feedback.
Lige pt er den på et dk domæne.. den er på engelsk da jeg også har udenlandske kunder.
Billederne ligger i en rigtig lækker høj opløsning, men i visningen er de mindre, og der er ikke mulighed for at forstørre det. (Uden at skulle vælge -> Åben på ny fane). Desuden forsvinder menuen og der kommer et meget lille kryds i højre øvre hjørne (Som jeg først opdaget her ved nær studering)
Videoerne er rigtig fede, super lækker detalje. Det giver et indblik i dig, og hvordan du arbejder.
På kontakt burde du sætte CVR nummer, og adresse på dit studio.
Hvis du ikke vil findes i Google er din side også perfekt ;-)
Kan du uddybe det med google? Jeg er ikke lige den store SEO haj nemlig.
Din hjemmeside virker mere som en portfolie, end en hjemmeside der skal skaffe nye kunder.
Hvis det er meningen så er der ingen grund til at begynde at smide en masse tekst osv. på hjemmesiden, da det så bare vil forstyrre. Men vil du gerne have flere/nye henvendelser fra google, så skal du begynde at læse lidt om SEO, du kan starte med gratis light versioner af f.eks. SEO-lex. Det er et kæmpe emne at skulle forklare i en tråd.
Dennis Møller:
Mht billedestørrelsen.. fylder det ikke hele din skærm ud?
Du har ret, havde ikke set at størrelsen følger med :-)
Ah ja.. Altså det er primært et portfolio.. men når det er sagt, så ville det jo være rart at blive fundet på google.. Men når man søger på mit navn burde jeg gerne komme op.
Det er primært på den måde jeg bliver fundet da folk tænker.. hmm.. Dennis.. fotograf.. bum.
Men jeg vil læse om det.. det er meget godt at kunne.
Ah ja.. Altså det er primært et portfolio.. men når det er sagt, så ville det jo være rart at blive fundet på google.. Men når man søger på mit navn burde jeg gerne komme op.
Det er primært på den måde jeg bliver fundet da folk tænker.. hmm.. Dennis.. fotograf.. bum.
Men jeg vil læse om det.. det er meget godt at kunne.
Du kommer op med dit navn, men på f.eks. "fotograf amager" kommer du ikke frem (Har kun tjekket to sider), og der er trods alt 45 søgninger om måneden, lidt har vel også sin ret ;-)
Hvis du markere i [eksakte] så får du det antal som søger på præcis de linjer du skriver ind. Tallene er ikke hvor mange besøgende du har fået på det, men tal for hvor mange der søger på det givne på Google månedligt (Du skal kigge under lokale søgninger) - Tallet er dog ikke 100% præcist.