Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Jeg lancerede min første webshop i går: www.NewYorkBilleder.dk

Det er min første webshop (lavet i Wordpress med WooCommerce plugins), og derfor vil jeg blive meget glad for at få nogle kloge uafhængige hoveder til at skyde lidt hagl efter den! Det kan tit blive svært at se, hvad der ser godt ud, og hvad der ikke gør - når man ser samme side 100 gange på en time...

Så hvis du har interesse, så fyr endelig løs! Jeg modtager alt konstruktiv kritik med åbne arme! :D

- Jeg tænker primært layout-mæssige tilføjelser, da jeg skal til at sætte mig ind i SEO. Har du eventuelt gode råd til SEO, vil jeg også blive særdeles glad!

God søndag derude!

Tobias

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint og overskueligt ud. Jeg har kun 3 kritikpunkter:

1: Første gang jeg klikker ind på et produkt, kommer der en "Facebook Like" pop-up "spam" besked. Den virker voldsomt irriterende, og i stedet for at have lyst til at klikke ind på de forskellige billeder, vil jeg hellere lade være så jeg slipper for det irritationsmoment.

2: Jeg kan ikke finde nogen handelsbetingelser?

3: Du var faktisk lige ved at sælge et billede til mig, lige indtil jeg så at du kun accepterer Paypal. Det bliver et nej tak, det har jeg kun dårlige og besværlige oplevelser med :o)

Men bortset fra det, er resultatet blevet flot.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for interessen!

1) Super - kan godt se, at man ikke gider at overbombes med "Like min Facebook-side"... Har du evt. en idé til hvordan man ellers kunne gøre det? Burde den fjernes helt, eller bare poppe op senere i processen? Evt. kun når man havde købt et produkt?

2) Du er en engel - det får jeg lavet! Lige præcis sådan noget jeg mangler!!

3) Det var satans! Du kan få et godt tilbud så :D - Men helt seriøst er det noget jeg har tænkt utrolig meget over! Der er umådeligt meget snak om PayPals troværdighed og funktionalitet, så det er en kæmpe jungle.... Kender du andet alternativ til PayPal, hvis ikke man har omsætning nok til at kunne dække omkostningerne ved Dankort endnu? Jeg er meget åben over for råd i forhold til betaling, for PayPal tager et stort cut af omsætningen!

Tak - tak - tak!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har placeret vores Facebook boks på ordrebekræftelsessiden. Det er sikkert ikke det mest optimale sted, men der er ingen af os der bruger Facebook, så indtil vi finder en eller anden til at stå for den del, kommer der ikke til at ske noget på vores Facebook side, så foreløbig bliver den der.

Det er klart at hvis du ikke kan tjene omkostningerne til Nets og en international indløser hjem, så skal du ikke bruge pengene på det. Og så er PayPal et fint alternativ. Jeg handler bare ikke steder hvor man bruger PayPal, for det er sindssygt besværligt. Jeg har efterhånden fået oprettet så mange Paypal konti, at jeg ikke aner hvilken jeg skal bruge, og hvilke kort der er aktive på de forskellige. Så det er helt umuligt.

Du må gerne sende mig en PB med et godt tilbud på dette, samt kontooplysninger jeg kan overføre pengene til.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Det er lige præcis derfor ;-)

Men bare lige for at pointere - så behøver man jo vel at mærke ikke at oprette sig hos PayPal. Man skal bare trykke, at man ikke har en konto, og herefter indtaste sine kortinformationer... Men denne proces er der jo så en del der hopper fra ved...

Jeg sender lige en PM :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)