Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en grafisk designer til oprettelsen af projekt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej 

jeg er igang med at starte et nonprofit (til at begynde med) projekt, hvor jeg vil lave actionsports film og dvs. reklame film for mindre virksomheder.

Jeg søger derfor en person med grafiske kundskaber til at lave et logo samt et banner til vores hjemmeside samt facebook side.

Da der er et nonprofit projekt skal arbejdet være gratis da pengene ikke er store her i oprettelsen fasen.

Dette tilbud er en god mulighed for grafiske studerene til at få lavet noget arbejde til et virkeligt selskab, dette er selvfølge ikke et krav.

Så hvis du har erfaring inden for grafisk arbejde og vil hjælpe med oprettelsen af dette projekt så kontakt mig endeligt her på tråden eller på min mailadresse.

på forhånd tak

Zebra media 

zebra-media@outlook.com

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så du forventer at få en grafiker til at udføre et professionelt stykke arbejde i form af et logo og et banner helt gratis, for at du så selv engang kan komme til at tjene penge på dit projekt?

Dét tror jeg du får rigtig svært ved. Og din begrundelse med at "man så får mulighed for at noget arbejde for et "virkeligt" selskab"... Den holder altså ikke, og i mine øjne er det dybt respektløs overfor folk der arbejder i denne branche!

Og ja, jeg kan måske nok være ligeglad, men jeg synes efterhånden at det er blevet et ret stort problem at man ikke anser de "kreative" brancher for at være rigtigt arbejde - det er noget folk bare laver af lyst og som hobby. Men sådan forholder det sig altså ikke. Det er folk der har brugt mere end 4 år på deres uddannelse, du beder om at arbejde gratis for dig, imod at de så "får lov at lave arbejde for en rigtig virksomhed!"

Jeg forstår simpelthen ikke denne indstilling til den grafiske branche, og jeg synes det er en rigtig ærgelig tendens....

Nå, sikke et surt opstød, men jeg kunne altså ikke lade være med at give udtryk for min holdning til dette!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:24

Inmedia Reklamebureau:

Jeg forstår simpelthen ikke denne indstilling til den grafiske branche, og jeg synes det er en rigtig ærgelig tendens....

Nå, sikke et surt opstød, men jeg kunne altså ikke lade være med at give udtryk for min holdning til dette!

Alle har jo lov til at gøre forsøget med at få gratis arbejdskraft....

Det er sjældent det lykkes, men indimellem sidder der jo en, der keder sig og som har MS Paint eller bedre installeret, og som er parat til at give det en time eller to.

Resultatet er sædvanligvis også derefter, men indimellem kommer der helt sikkert også et par guldkorn.

Ellers kan man jo henvise til fiverr.com, hvor man kan smide 5 dollars efter et forslag, som dog også nogle gange kan ende ud i noget ubrugeligt...

Men til dem der brækker sig over folk der beder om gratis arbejdskraft, hvorfor ikke bare hoppe videre til næste indlæg, istedet for at irritere sig, og bruge sin kostbare tid på at lave et harmende indlæg. Tro mig, det hjælper på mavesyren, og man slipper for at ryge ud i en lang og insinuerende debat.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:43

Deleuran:
Men til dem der brækker sig over folk der beder om gratis arbejdskraft, hvorfor ikke bare hoppe videre til næste indlæg, istedet for at irritere sig, og bruge sin kostbare tid på at lave et harmende indlæg. Tro mig, det hjælper på mavesyren, og man slipper for at ryge ud i en lang og insinuerende debat.

alt respekt for dig Jan, men må sige der også må være plads til at "advarer" om gratis arbejdskraft, ikke at jeg mener det er forkert, men dem der søger dette syntes jeg på en måde har ret til at vide bagsiden af mønten, for den er der, som du skriver kan man være heldig meeen 90% af gangene kan det man får dårligt bruges, ikke for vi andre kan få mere at lave, det er dog altid rart at få tingene sat lidt i perspektiv, så man ved hvad man går ind til når man nu beder om gratis arbejdskraft.

/allan

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:
alt respekt for dig Jan, men må sige der også må være plads til at "advarer" om gratis arbejdskraft, ikke at jeg mener det er forkert, men dem der søger dette syntes jeg på en måde har ret til at vide bagsiden af mønten, for den er der, som du skriver kan man være heldig meeen 90% af gangene kan det man får dårligt bruges, ikke for vi andre kan få mere at lave, det er dog altid rart at få tingene sat lidt i perspektiv, så man ved hvad man går ind til når man nu beder om gratis arbejdskraft.

Tjaaa, jeg er ikke uenig - hvilket vel også fremgår. Men de som efterspørger gratis arbejde, tror forhåbentlig heller ikke at det er de etablerede som byder ind med gratis arbejdskraft, men henvender sig vel  nærmere til skoleelever og studerende som mangler noget reelt at udarbejde, istedet for fiktive opgaver.
Det giver jo faktisk en erfaring omkring samarbejde med sin kunde/klient, at opfylde kravspecifikation osv.

Jeg er ikke tilhænger af gratis arbejdskraft, men som træning for studerende er det vel egentlig OK?

Og som altid når der startes en "gratis arbejde-tråd" kommer denne diskussion op, og mudrer tråden, så derfor min opfordring til at hoppe videre fremfor at spamme tråden. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:09

Hejsa, jeg synes Jeres projekt lyder spændende! Kontakt mig på natacha@ dorf.dk, jeg er sikker på jeg kan hjælpe Jer :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)