Jeg har lige lagt sidste hånd på min hjemmeside www.danphotography.dk , som kort beskriver hvad min fotovirksomhed kan tilbyde. Jeg vil sætte pris på konstruktiv kritik og evt. gode råd til hvordan jeg kan få mere trafik på min side. Skulle du privat eller erhvervsmæssigt få behov for en fotograf, så besøg www.danphotography.dk og kontakt mig. Jeg giver 20% rabat til Amino-brugere. Mvh. |
Hej Dan!
At se trafik på en hjemmeside er noget af det mest fantastiske. Først vil jeg råde dig til at bruge Google Analytics, som har en funktion gemt, hvor du kan se, hvor mange der er på din side LIGE NU, og hvor de er henne på siden osv. Super fedt!
Lav en Facebookside hvor du kan dele dine billeder. Få dine nærmeste til at like siden, så har du da de første likes. De efterfølgende likes kommer med tiden. Jo flere indlæg på gruppen, jo større chance for at ramme nogle.
Ved du hvad Instagram er? Instagram er en app på smartphones, hvor du kan dele billeder. Det er KUN billeder. Jeg ved, at der er mange fotografer, som bruger det, da mange unge og ældre kigger på billeder derinde. KÆMPE mulighed for at brande din virksomhed. Snakker af erfaringer.
Klø på. Brug de sociale medier, da det trods alt er der, hvor alle nærmest er!
Glæder mig til at høre fra dig projekt. Held og lykke.
Med venlig hilsen,
Kiranan Vijayakanthan