Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik og rabat

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige lagt sidste hånd på min hjemmeside www.danphotography.dk , som kort beskriver hvad min fotovirksomhed kan tilbyde.

Jeg vil sætte pris på konstruktiv kritik og evt. gode råd til hvordan jeg kan få mere trafik på min side.

Skulle du privat eller erhvervsmæssigt få behov for en fotograf, så besøg www.danphotography.dk og kontakt mig. Jeg giver 20% rabat til Amino-brugere.

Mvh.

Dan
www.danphotography.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 01:28

Hej Dan!

At se trafik på en hjemmeside er noget af det mest fantastiske. Først vil jeg råde dig til at bruge Google Analytics, som har en funktion gemt, hvor du kan se, hvor mange der er på din side LIGE NU, og hvor de er henne på siden osv. Super fedt!

Lav en Facebookside hvor du kan dele dine billeder. Få dine nærmeste til at like siden, så har du da de første likes. De efterfølgende likes kommer med tiden. Jo flere indlæg på gruppen, jo større chance for at ramme nogle.

Ved du hvad Instagram er? Instagram er en app på smartphones, hvor du kan dele billeder. Det er KUN billeder. Jeg ved, at der er mange fotografer, som bruger det, da mange unge og ældre kigger på billeder derinde. KÆMPE mulighed for at brande din virksomhed. Snakker af erfaringer.

Klø på. Brug de sociale medier, da det trods alt er der, hvor alle nærmest er!

Glæder mig til at høre fra dig projekt. Held og lykke.

Med venlig hilsen,

Kiranan Vijayakanthan

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 01:31

- Jeg synes du har valgt meget mørke farver. Jeg tror kun det ville gavne at finde en lidt lysere baggrund (og så en tekstfarve der passer dertil).

- Din slider er MEGET høj. Efter min mening fylder den ALT for meget af siden.

- Dine "produktbeskrivelser" tror jeg vil blive meget mere præsentable og synlige ved at lade dem være horisontalt i stedet for vertikalt i to kolonner som du har nu.

- Hvis du vælger den horisontale løsning, så kunne du evt placere din profiltekst samt billede nedenunder, og evt. gøre profilbilledet en anelse mindre.

- Umiddelbart ligner det ikke en særlig pæn opstilling på din blog-side, altså dato, overskrift, billede og tekst, men det er svært at sige når der kun er ét blogindlæg. Du bør overveje en seperat baggrund til disse indlæg, eller på en eller anden måde gøre det hele mere sammenhængende.

Det er umiddelbart lige det jeg har lagt mærke til.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 17. Feb 13

Hej Kiranan,

Jeg takker for dine gode råd!!

Mh.

Dan

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408

hej dan hvis du instalere seo quake kan hentes gratis så kan du hurtigt få rettet en masse seo fejl 

Tilmeldt 17. Feb 13
Skrevet kl. 01:34

Tak Martin,

Jeg giver dig ret i flere at dine synspunkter - jeg vil arbejde videre med siden ;-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 01:37

Med hensyn til trafik så vil jeg råde dig til at gøre hjemmesiden 100% færdig først. Tilføj noget mere indhold så besøgende har noget at komme tilbage til (f.eks. et par blogindlæg). Du kunne f.eks. også læse om noget SEO, så du kan få flere besøgende fra søgemaskinerne.

Når du har hjemmesiden færdig så er det bare reklame, reklame og mere reklame. Der er utallige måder at reklamere på, så det er bare med at komme i gang. Og som der også er nævnt før, så tilføj Google Analytics og analysér hvordan dine besøgende færdes, så du kan følge hvad de kigger på, og hvornår de forlader din side igen. Det kan hjælpe dig med at optimere dit indhold på siden.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 01:37

Jeg ville overveje et andet navn måske :) Det er svært at skrive til photography for en del danskere jeg ville ihvertifald sige "undskyld hvad?" hvis jeg fik det viralt ;) Derudover kan du søge på google om noget SEO så du kan øge din trafik og få højere rankings :)

Derudover virker dit facebook link ikke medmindre jeg bare skal komme på facebook.com ;) har ikke prøvet de andre, da jeg ikke har kontoer der ;)
Ville nok fjerne de skiftende billeder fra forsiden, det kan godt forvirre lidt.
Rykke katagorien "Om mig" til at få eget menu punkt muligvis.

Ændre det meste af teksternes farve så det ikke falder så let ind i baggrunden
Eventuelt en anden email. De fleste hosts tilbyder at man kan oprette en mail som ligner ens domain :) det ville få det hele til at se lidt mere prof. ud, men det er bare en mindre detalje :)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 01:41

seo quake bar også hvis det er en wordpress side all in one seo plugin .... tager 30min så er den ged barberet  

Tilmeldt 17. Feb 13
Skrevet kl. 01:42
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)