Jeg ved ikke hvad der sker, men jeg har været nød til at oprette denne profil for at komme i kontakt med nogen :O(
Igår aftes da jeg skulle ind på min Amino konto/profil Ballobberne & Co. så virket min kode ikke ? nå jeg tror så at jeg har glemt min kode og bestiller en ny men da jeg så skal logge ind på min profil så skriver den
Deaktiveret Bruger Konto
Den Bruger konto du ønsker at se eller kontakte er blevet deaktiveret af administratoren.
Jeg har ikke deaktiveret noget, jeg har prøvet at skrive til Amino support nogle gange men kan ikke få fat i dem.
Det må jo være en helt ny profil - Der er problemer med Amino her til aften. den hænger meget - men det har vil ikke noget med det at gøre
Du har en profil nu i alle fald, ellers kunne vi ikke læse det du skriver vil jeg mene, men træk den lidt og lad support få hovedet frem - de har nok ret travlt med de problemer der er i aften. Jeg ved ikke hvad årsagen kan være til, at din gamle profil er deaktiveret - jeg kan sagtens finde den ved søgning http://www.amino.dk/members/Ballonbutikken/default.aspx
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER