Hej, Jeg er en ung gut på 24, som til dagligt arbejder og studerer på CBS som så mange andre. Gennem mit cand.merc studie har jeg opbygget en større portefølje af projekter/cases, som kan defineres som mere eller mindre gennemarbejdede. Potentialet for alle disse cases tør jeg ikke spå om. Jeg er dog ret overbevist om, at mindst en eller to af ideerne kan udvikle sig til noget af betydelig størrelse, hvis ideerne og mine kompetencer splejses med den rette mand. PROBLEMSTILLINGEN ER; at jeg ikke kan betegnes som specielt IT-kyndig. Bevares, jeg kan de mest basale ting, men jeg er ikke i stand til at programmere og videreudvikle mine egne cases, som primært skal opbygges og eksekveres gennem hjemmesider/mobile apps. Har du kendskab til det tekniske aspekt af forretningsudvikling og har du lyst til at indgå i et potentielt samarbejde, med henblik på at opbygge et ambitiøst iværksætterprojekt, hører jeg meget gerne fra dig! Jeg foretrækker at høre fra folk, som har praktisk erfaring med teknisk IT-udvikling eller f.eks. har læst på IT universitetet eller lignende. Hvis det er dig må du meget gerne sende mig en privat besked, hvor du fortæller lidt om dig selv og din baggrund/motivation for sådan et samarbejde :) Håbefulde hilsner Jeppe |
Jeg søger altid nye webbaserede projekter, som kan videreudvikles til salg, især hvis ideen allerede er veldefineret. Skriv en privat besked til mig eller kontakt mig på stefan[ a ]todo-consulting.dk. Jeg gør mig ikke i standardløsninger eller webbutikker, så har du en opgave med noget kød på, så skriv for nærmere info.