Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transperent plastik...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 284
Fra  ... Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en god plastmager firma som forstår sig på formning af transperent plastik. Jeg er ikke helt sikker på hvad plast materialet hedder. Men det er vidst det der bliver kaldt SAN. Det skal i hvertfald være transperent.

Jeg er ved at designe nogle modeller, hvor de så skal laves i pladestål først og når det så er gennemstest etc. så er planen at det skal laves i plastik.

Så på et tidspunkt får jeg nok brug for nogle jeg kan henvende mig til ang. priser mm. Det vil være en fordel hvis det er i trekantsområdet.

pft

Fra Hemmet
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

Jeg er plastmager og kan måske hjælpe dig med at finde ud af hvordan du kommer videre.

SAN er en mulighed, men der findes mange forskellige transperante materialer, feks. PC, PS, ABS, PA, PET Etc. De har alle hver deres egenskab og ikke mindst pris.

Men der er ikke nogle billige løsninger, der skal store serier til for at få prisen pr emne ned.

Skal du bruge over 100.000 ens emner, kan de muligvis sprøjtestøbes.

Er det meget få emner, kan termoformning være en mulighed. Men det giver formgivnings begrænsninger og en høj stykpris.

Ellers er 3d printning eller CNC bearbejdning en mulighed.

Men du kan jo prøve at skrive til mig, når du ved noget mere konkret om antal, mål og formgivning.

Med venlig hilsen

Christian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)