Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1, 2 eller måske 4 joomla hjemmesider skal laves

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det jeg godt kunne tænke mig hjælp til er følgende.

Skabelon til www.firma-massage.dk og www.massagekursus.dk

For begge gælder det at der skal være en forside og  mulighed for undersider.
Det må gerne være samme skabelon til begge, men det optimale er selvfølgeligt unikt til hvert domæne. Da de oftest henvender sig til forskelligt publikum skal det enten være en neutral skabelon der kan bruges til begge, eller en med et enkelt indbydende design til firmamassage og en der måske er "krydret " lidt mere til massagekursus.

Forslag til firmamassage:
1. http://juicywellnesswebsites.com/  Den her kan jeg godt lide forside og undersider på. Meget simpel og let.

Forslag til massagekursus:
1. http://bmartinstudio.com/category/web-design/page/3/  (scroll ned til radical living og wellness) er det ordentligt lavet synes jeg det er enkelt og hyggeligt med noget grafisk i denne stil

2. http://www.heliosdesign.co.za/portfolio/index.html?sector=Health+and+medical&type=  (scroll ned til cafe wellnet). Jeg kan godt lide det design da det er lidt blødt og imødekommende samtidig med at det virker enkelt. Kunne med ændringer i farveskala bruges til både firmamassage og massagekursus.

Siderne til massagekursus kan jeg måske også bruge ift min kommende bed&breakfast på møn side. Og da en del af konceptet omkring massagekursus blandt andet er at de foregår i smuk natur på Møn kunne det måske også være sjovt hvis layoutet var noget med smuk natur fra møn, enten billede(r) eller  simpel grafik med blåt vand og grønne bakker og klint:) Måske kan det bare klares med muligheden for at lægge større billeder/header(slides) ind på siden.

Nu ved jeg godt det lyder meget omstændigt lige pludselig, men lad os se om vi ikke lander et eller sted midt imellem økonomi og æstetik:) Funktionaliteten skal selvfølgeligt være på plads.  

Til begge: 
1.http://www.templatemonster.com/demo/33640.html  dette synes jeg er et ret lækkert design, med fine undersider, det er dog en lidt mere avanceret side med mange modulpositioner mm. så der skal jeg hjælpes lidt mere for at komme godt igang vil jeg tro. Jeg tænker det måske kan tilpasses så det kan bruges til begge  
2. http://www.yogavesterbro.dk/index.html  dejligt enkelt og lyst layout.

Det er generelt  lidt svært at find passende eksempler da der altid er masser af plusser og minusser.
Jeg kan meget godt lide når der er blandet et vist element af grafik ind i det, så længe det ikke er så meget at det får billeder til at passe dårligt ind. Jeg kan også godt lide farver, men fylder de for meget i fx baggrund osv. så synes jeg hurtigt siden bliver tung at se på. Så vil jeg næsten hellere bare have en hvid side.
Når det så er sagt kan jeg godt lide farvetemaer i fx hvid/grøn, grøn/blå, jordlige farver osv. Noget der både er friskt og varmt.
Der kommer nok til at være langt færre menupunkter end på www.god-krop.dk men derfor vil det alligevel være rart hvis det er tænkt med ind fra start hvordan menuen skal virke.  Evt kan mange undersider klares i fremtiden med et blogmodul.

Jeg kan selv lægge indhold på osv, men jeg har altid brug for hjælp til at komme igang med en template da css/html ikke altid er der hvor jeg føler mig bedst hjemme.  Jeg kan fx blive meget forvirret når jeg sidder og prøver at finde hoved og hale i alle de muligheder der følger med i en given template fra joomla.

Mange anbefaler mig fx. wordpresssider, men da jeg er vant til at arbejde i joomla med indhold foretrækker jeg at forblive i joomla.  Jeg vil dog prøve at være åben for andre muligheder.

Jeg har lagt opgaven op på freelancer, men ikke udspecificeret den så meget som her.  Disse sider vil være en form for støttesider til min hovedside god-krop.dk (ihvertfald til at starte med) og jeg håber derfor på at jeg kan undgå de alt for dyre bud her.

Om du finder en god template og tilpasser den for mig, eller bygger en op fra bunden er op til dig, så længe pris og produkt hænger sammen.

Jeg får muligvis lidt slag på munden for mit prisforslag, men jeg håber på der er en der vil kune hjælpe mig igang med dette alligevel. Jeg har oprindeligt tænkt at ville bruge max 2500kr pr side, men har du et eller andet lækkert til mig er prisen selvfølgelig også til forhandling. 

Hvis jeg finder det jeg har brug for så har jeg også en bed&breakfast-side der skal laves, og endnu en massagerelateret side.

Du er velkommen til at ringe, skrive eller kommentere her i tråden.

Jeg vil gerne uddybe yderligere hvis det er nødvendigt. Du behøver ikke nødvendigvis at komme med et fast bud, men en timepris kan jeg kun bruge til noget hvis vi også kan blive nogenlunde enige om hvor længe det vil tage og hvilke opgaver der skal laves.

Håber det gav mening.

Vh Rasmus

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ville gerne lave dine hjemmesider.  Har du stadig brug for hjælp? ;)
Du kan betale  det du vil for 2 og få en gratis.

Du kan få en helt ny hjemmeside design. Jeg kan lave galleri med dine billeder, nyhedsoversigt, interaktivt slideshow osv. Desuden kan jeg gøre det competitible med smartphones og tablets. Endelig kan jeg forsøge at gøre dit hjemmeside søgbart or  synlig på nettet .

Hvis du synes, det lyder som noget for dig, vil jeg rigtig gerne høre fra dig: 90670@hih.au.dk

Mvh Lill

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)