Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engelsk Ltd som driftsselskab med ledelse i Danmark

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt åbne konto uden at skulle tage til UK. Papirarbejdet er ganske omstændigt og tidskrævende. Du skal vide at administrationen af et ltd. kan være ganske tidskrævende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er meget som siger mig at dette kun er en god ide, hvis man påtænker at køre en risikabel forrentning og ikke vil stilles til ansvar for dette. Tilsyneladende er der en del administration og dermed omkostninger ved den valgte model.

Hvis det er et spørgsmål om at kapitalen mangler til at stifte et aps, men ideen er god og rentabel, så var det måske en ide at starte en enkeltmandsvirksomhed og når kapitalen så har nået de 80.000 kr., så omdanne til et aps.

Stig

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkeligheden er sjældent så sort / hvid, og jeg er slet ikke enig at et engelsk Ltd. skulle være udtryk for ønsket om at køre en risikabel forretning. Slet ikke. Tror du også alle ApS'er er risikable forretninger, fordi de ønsker begrænset ansvar? Jeg har en enkel tilgang til det at drive forretning: opfør dig ordentligt, men jeg vil ikke gamble med min privatøkonomi.  

Havde jeg pengene til at oprette et ApS, så gjorde jeg det, men det har jeg ikke - lige nu forsøger jeg at holde mig ovenvande, og få konstrueret min forretning i en selskabsform, hvor jeg ikke "sætter huset på spil". Samtidig har jeg planer for udvikling af nogle projekter jeg vil tage udenlandsk. 

Ja, der er mere besvær ved at lave et Ltd, men som citatet fra weekendmailen fra Amino lyder: "Det hjælper ikke at hænge med hovedet, når man står i lort til halsen". Og jeg mener et Ltd. er den bedste selskabsform for mig lige nu. Og derfor prøver jeg at få belyst området, og få en nødvendig viden til at træffe en velovervejet beslutning. 

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan som jeg har forstået det kræver det ikke en bankkonto i UK, hvis du anligger en fialial i DK. Det kræver dog ikke en tur over vandet hvis du vælger omtalte Cashplus løsning, vælger du en anden løsning kræver det personlig fremmøde i banken. Cashplus kan bestilles over nettet når først du har din Ltd. i England.Det skulle dog være lidt mere besværligt få en bankkonto i DK, når det er en filial. Har dog ikke selv personlig erfaring med det.

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt det jurdiske i UK kan du finde her.

http://www.companieshouse.gov.uk/

Der er også en holtline man kan kontakte dem på (i england). Ved ikke om du er opmærksom på det, men du skal have en "secretary" der  står som ansvarlig for regnskabet bliver afleveret. Det kan du ikke selv være som CEO i virksomheden. Det skal være to forskellige personer på papiret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går videre med et ltd kan jeg anbefale companiesmadesimple.com. De samarbejder blandt andet med en række større engelske banker. En del papir der skal udfyldes og en underskrift hos en notar sparede turen til UK.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Erhvervskonto til mit udenlandske firma der ikke engang har fast driftsted i Dk fik jeg ved at sende en mail til den bank jeg ønskede i Dk bilagt relevant dokumentation. Aftalte at jeg selv kom forbi og skrev under. Det tog en uge så var det kørende.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan du sige mig hvad der er bedre ved at have et Ltd i England fremfor at have et Ug i Tyskland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

De tyske regler er mere restriktive for et ug end et ltd. Eksempelvis tvungen hensættelse af overskud, lettere personligt ansvar hvis man ikke sikrer at selskabskapitalen er tilstede.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)