Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online storage?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan fungere det med mac?

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:15

Det fungere skide godt ! Man downloader det - der kommer så en speciel mappe som hele tiden synkronisere de ting du gemmer i mappen! - dette gælder både skydrive, google drive og dropbox ved jeg - da jeg selv bruger alle tre services :)

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:18

Det er også muligt at få mere plads på dropbox end de 2gb, der gives som standard. Lige nu har jeg 16gb, og har ikke betalt noget for det endnu. Kan gøres på flere måder:

Like og få mere plads:

https://www.dropbox.com/gs 

Inviter venner: 

https://www.dropbox.com/referrals 

Samt at du kan få op til 3gb ved at uploade fotos fra dit kamera osv.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:19

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Elias Sørensen:
Ja - dit indlæg er useriøst :o) Pt har jeg klonet en harddisk på omkring 600GB på bitcasa. Har du noget der kan underbygge din påstand

Så din logik siger dig at du kan have 100.000 kopier af dine 600 gb? Hvis det var tilfældet ville google nok oprette sig og betale 69 usd om året og gemme 5-10 sikkerhedskopier af youtube der.... intet er unlimited, det er en gummiparagraf.

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 11:52

Elias Sørensen:
BitCasa. Alt den plads du vil have for $10
...om måneden.

Har du nogen erfaring med hastigheden for up/download?

Vh Brian

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 12:51
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 01:54
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 05:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elias Sørensen:
Ja - dit indlæg er useriøst :o) Pt har jeg klonet en harddisk på omkring 600GB på bitcasa. Har du noget der kan underbygge din påstand? Har du selv prøvet Bitcasa?

Der er helt sikkert en begrænsning på din storage. Storage er en begrænset mængde, så det giver ikke mening at kalde den ubegrænset.

$10 for ubegrænset storage burde få alle til at smage en lidt grim smag i munden. Du kan sikkert sagtens smide 600gb op på deres service, men lad være med at tude hvis de en dag er væk, filerne er korrupte, eller firmaet er gået konkurs

Det er en meget lav pris, og kender man en smule til harddisk og server-priser kan man godt se at regnestykket ikke helt går op. 

Hvis Dropbox dør imorgen, så har man stadigvæk sine filer på sine maskiner. Den måde som Bitcasa fungerer på gør at hvis de er konkurs imorgen, så er dine filer væk da de ikke er replikeret på din maskine. Tør du smide dine vigtige data i skyen for $10 om måneden? Jeg gør ikke.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:28

Hvis det er backup, eller incremental backups - kan man jo altid bruge en blanding mellem Amazon S3 og Glacier.

Hvor dropbox gør præcis dette, de bruger Amazon S3 som deres storage platform, det er ikke mange måneder siden at Glacier blev introduceret, og det er utrolig godt for bcakup.

Men hvorfor?

Glacer er et low cost storage platform, hvor data'en er mindst lige så sikker som Amazon S3 (replikeret mellem flere clusters, og datacentre) - eneste forskel er, at hvis du skal bruge dine filer, skal man lave et request til amazon, om at få sine arkiver restored, hvillet kan tage nogle timer :)

Men anyways, uanset hvor man har sine backup, eller filer - så vil en fil altid kunne blive korrupt, etc

Ellers køb 2 backup services, en til alle dine ting, 1 til de vigtige ting (som måske er lidt dyrer, men giver en større sikkerhed etc) - dette gør da, ihvertfald at du har 2x samme fil af de vigtige.

Og når det kommer til stykket, rigtig mange mennesker har ikke brug for flere 100gb backup, hvis de egentligt kun tager det nødvændige - der er ingen grund til at gemme programmer du bare kan downloade igen, etc

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)