Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side - Lad mig få nogle SEO hug fra hajerne :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 21
Fra  www.forsikringsgennemgang.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere først og fremmest tak for alle de uvurderlige emner der er blevet postet på denne side! Jeg har læst og læst og læst og ordene flyver rundt i hovedet på mig: Black hat, linkbuilding, .edu , longtail keyword, interne links, sitemap, meta tag, duplicate content osv osv osv....

Jeg har læst SEO lex light og google til mine fingre bløder og nu kommer så spørgsmålet.

Hvad syntes i?

www.forsikringsgennemgang.dk

Siden er en lead generator i forsikringssektoren. Pga af min baggrund i netop denne branche er jeg ikke så urolig for om jeg skal få solgt mine leads, det er mere det med at skaffe dem der holder mig vågen om natten. Jeg har haft en flere timer lang telefonsamtale med google og der er gået i gang med at lave en annoncekampagne på 7 landingpages med meget specifikt content. De ville også kigge mine sider igennem og se om der var nogle tydelige fejl. Siden har kun været online i et par uger så jeg ved godt at jeg ikke kan forvente førstepladser i morgen... Min bekymring er prisen på adwords, google mener at jeg skal op og betale ca. 100,- pr lead hvis man regner med at hvert 4 klik konvertere. Husk på det er en gratis service vi tilbyder inden i råber at 25% er aaalt for højt at forvente. Jeg overvejer stærkt at købe mig til noget ekstern assistance, jeg har faktisk allerede købt 1200 likes til min facebook www.facebook.com/forsikringsgennemgang.dk så nu er der nogle glade mennesker i khasakstann der har fået et par øre at hygge med... :-)

Jeg har egentligt ikke travlt, grand opening ligger nogle måneder fremme så jeg er hooked på at gøre noget selv, bare jeg ikke ender i bad standing hos google pga. dårligt udført gør det selv..

Sådan som jeg ser det er hver organisk konvertering jeg får 100,- værd fordi det er det jeg sparer i adwords.

En lille detalje jeg vil nævne er at mine contactforms ligger eksternt og at der iøvrigt står FREE alle vegne.. Det bliver selvfølgelig rettet når vi launcher, men vi udskyder betalingen så længe som muligt.. (så er der flere penge til SEO) :-)

Jeg vil sætte stor pris på hvis i vil kigge på mine side og overdynge mig med guldkorn ;-)

Ps. jeg har bestilt 5 backlinks samt et nyhedsbrev fra Lars Tonne Andersen, det bliver spændende at se om det var et godt træk...

På forhånd mange mange tusind tak og rigtig god weekend!

Mvh Anders

pps. jeg har haft 22 besøg og fået et lead i kassen :-) :-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:46

Hej Anders

Dit title tag er goooodt nok langt.. Og lige lovligt meget "forsikring" i den :-)

Hvorfor har du links i bunden som alle linker til forsiden, tror du forvirre Google lidt.

Er der en god grund til at du har udfyldt "Meta Keyword" ? 

Få dig et Sitemap

Få fjernet de sociale medier som ikke bruges af de iconer som der er. 

Få et billede på forsiden.

Lars's backlinks er skam gode nok. men 5? Det er ikke noget der rykker.

Forsat god Fredag.

Tilmeldt 14. Feb 13
Fra  www.forsikringsgennemgang.dk Skrevet kl. 21:53

Fedt med feedback :-) Linksne på forsiden linker til de af mine landingpages der ikke er synlige i menuen.. Jeg tænkte at det var lækkert for de brugere der lander på hovedsiden at de kan trykke på den forsikring de ønsker. Alle landingpages er ens i udseende men har forskellig tekst, keywords tag og title..

Tilmeldt 14. Feb 13
Fra  www.forsikringsgennemgang.dk Skrevet kl. 22:03

Jeg er meget glad og tilfreds med det svar jeg allerede har fået, men jeg har et håb om af flere af jer dygtige også vil byde ind..

I øvrigt har jeg et tillægsspørgsmål, min nærmeste konkurrent har 4460 backlinks jeg har 30, hvor meget har det at sige? mange af hans er fra twitter og facebook kan jeg se, er det fordi at hver bruger der liker generere et link eller hvad?

mvh

Anders

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:59

Anders FG:

Jeg er meget glad og tilfreds med det svar jeg allerede har fået, men jeg har et håb om af flere af jer dygtige også vil byde ind..

I øvrigt har jeg et tillægsspørgsmål, min nærmeste konkurrent har 4460 backlinks jeg har 30, hvor meget har det at sige? mange af hans er fra twitter og facebook kan jeg se, er det fordi at hver bruger der liker generere et link eller hvad?

mvh

Anders

Selvfølgelig har det lidt at sige. Men det handler også om kvalitet. Og Facebook og Twitter er begge Nofollow

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 09:47

Hey Anders

Som emil allerede skriver det skal du kigge på din title tag, der er pt. er over 100 tegn. Sørg for denne er højst 65 karakterer lang(inkl mellemrum) hvis du altså vil ramme de største af søgemaskiner google, yahoo, bing etc.

Er du kun interesseret i at please google, så er der mulighed for op til 70 tegn hvis du lige skulle mangle lidt ekstra, men anbefalet vil jeg sige at du skal holde dig til 65. Ydermere behøver du ikke bruge ordet forsikring flere gange i din title tag - det kan godt medføre at google vil finde dit forsøg på optimering for ihærdigt og derved "straffe" dig for det.

Samme gælder dit indhold, dog ser dit indhold rigtig fint ud i forhold til SEO. Rent grafisk havde jeg nok valgt indhold i samme skriftstørrelse og type samt en sort farve, så det passer til din baggrund. Skal du bruge fed skrift, så sørg for at det er h1(header1) tekst du bruger - det kan  søgemaskinerne godt lide :) .

Din meta descrition er i og for sig fin nok - du kan udnytte den yderligere ved at bruge op til 165 tegn per description. På den måde kan du også inddrage flere søgeord i den samt sørge for en fyldestgørende appetizer så folk klikker ind på din side.

Endnu flere backlinks vil være rigtig fint. Du kan vælge at købe flere hos lars(Det er gode priser og linksne virker reelle) eller du kan få tilmeldt din side til nogle backlinks selv - der er god inspiration at hente på eks. http://dotseo.dk/p/linkbuilding/.

Sidst men ikke mindst så rent grafisk savner jeg lidt aktivitet, der gør siden levende - evt. en flash/javascrip med et slideshow der kører lige under hovedmenuen og skaber lidt liv på siden.

God vind med projektet

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Tilmeldt 14. Feb 13
Fra  www.forsikringsgennemgang.dk Skrevet kl. 20:32

Fedt Robin :-) Dejligt med respons...

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:46

Hej Anders

Hvorfor er din kontaktformular placeret eksternt?

Kan den ikke inplementeres på siden?

Tilmeldt 14. Feb 13
Fra  www.forsikringsgennemgang.dk Skrevet kl. 00:11

Hej Kim tak for svar Smile

Det kan den og det kommer den også.

Da vi er i en testfase kører alt endnu på gratisprogrammer både for at teste siden, men også de programmer jeg overvejer at investere i.

god aften

Anders

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)