Kære Amino-brugere først og fremmest tak for alle de uvurderlige emner der er blevet postet på denne side! Jeg har læst og læst og læst og ordene flyver rundt i hovedet på mig: Black hat, linkbuilding, .edu , longtail keyword, interne links, sitemap, meta tag, duplicate content osv osv osv.... Jeg har læst SEO lex light og google til mine fingre bløder og nu kommer så spørgsmålet. Hvad syntes i? Siden er en lead generator i forsikringssektoren. Pga af min baggrund i netop denne branche er jeg ikke så urolig for om jeg skal få solgt mine leads, det er mere det med at skaffe dem der holder mig vågen om natten. Jeg har haft en flere timer lang telefonsamtale med google og der er gået i gang med at lave en annoncekampagne på 7 landingpages med meget specifikt content. De ville også kigge mine sider igennem og se om der var nogle tydelige fejl. Siden har kun været online i et par uger så jeg ved godt at jeg ikke kan forvente førstepladser i morgen... Min bekymring er prisen på adwords, google mener at jeg skal op og betale ca. 100,- pr lead hvis man regner med at hvert 4 klik konvertere. Husk på det er en gratis service vi tilbyder inden i råber at 25% er aaalt for højt at forvente. Jeg overvejer stærkt at købe mig til noget ekstern assistance, jeg har faktisk allerede købt 1200 likes til min facebook www.facebook.com/forsikringsgennemgang.dk så nu er der nogle glade mennesker i khasakstann der har fået et par øre at hygge med... :-) Jeg har egentligt ikke travlt, grand opening ligger nogle måneder fremme så jeg er hooked på at gøre noget selv, bare jeg ikke ender i bad standing hos google pga. dårligt udført gør det selv.. Sådan som jeg ser det er hver organisk konvertering jeg får 100,- værd fordi det er det jeg sparer i adwords. En lille detalje jeg vil nævne er at mine contactforms ligger eksternt og at der iøvrigt står FREE alle vegne.. Det bliver selvfølgelig rettet når vi launcher, men vi udskyder betalingen så længe som muligt.. (så er der flere penge til SEO) :-)
Jeg vil sætte stor pris på hvis i vil kigge på mine side og overdynge mig med guldkorn ;-)
Ps. jeg har bestilt 5 backlinks samt et nyhedsbrev fra Lars Tonne Andersen, det bliver spændende at se om det var et godt træk... På forhånd mange mange tusind tak og rigtig god weekend!
Mvh Anders pps. jeg har haft 22 besøg og fået et lead i kassen :-) :-)
|
Hej Anders
Dit title tag er goooodt nok langt.. Og lige lovligt meget "forsikring" i den :-)
Hvorfor har du links i bunden som alle linker til forsiden, tror du forvirre Google lidt.
Er der en god grund til at du har udfyldt "Meta Keyword" ?
Få dig et Sitemap
Få fjernet de sociale medier som ikke bruges af de iconer som der er.
Få et billede på forsiden.
Lars's backlinks er skam gode nok. men 5? Det er ikke noget der rykker.
Forsat god Fredag.