Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone/iPad/MacBook tilbehør leverandør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!
Jeg tænker meget på, at lave en webshop hvor der skal sælges iPhone, IPad og Mac tilbehør, men jeg ved slet ikke, hvad priserne er. Så hvis der sidder en derude, måske en leverandør, så må vedkommende meget gerne kontakte mig hurtigst muligt. Bare send en privat besked.
Mvh. Emil
Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Skrevet kl. 12:06
Jeg søger en leverandør som har IPhone, iPad og Mac tilbehør :-)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:15

Emil :
Jeg tænker meget på, at lave en webshop hvor der skal sælges iPhone, IPad og Mac tilbehør,

Det lyder som et nichepræget marked, med et stort potentiale. Sjovt at der ikke er flere der har lavet sådanne shops, når det åbenlyst er noget vi mangler :o)

Men Amino har fået en rigtig lækker søgefunktion. Prøv at skrive iPhone tilbehør i søgefeltet, og se hvad der sker. Jeg prøvede lige, og så at der rent faktisk var mindst én anden der havde stillet samme spørgsmål. Det kan være du kan bruge svarene der er i nogen af de tråde.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Skrevet kl. 12:24
Mange tak skal du have! :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47190
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:28

Jeg tror "igang" er lidt ironisk her. Som du sikkert har forsået er der masservis af shops der sælger den type varer og det er uhyre hårde priser man er oppe mod, hvis man vil ind på det marked

Læg dertil, at originaltilbehør ikke er noget du kan få fingre i formentlig, og at kopiudstyr er ulovligt og kan stoppes i tolden og at apple er aktive i at forfølge det

Endeligt skal du, hvis det er ikke kopi udstyr du påtænker, jo i alle fald CVR og moms/importørregistreres da du jo formentlig ikke har en dødsens chance hvis ikke du køber det billigst muligt i Kina

Det er en opad bakke vej du er inde på

vh

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 12:53

Prøv at tage et kig på Alibaba.com, der er rigtig mange levenrandøre af i sær iPhone covers samt andet mobil udstyr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:56

Simon Rohde Nielsen:
Prøv at tage et kig på Alibaba.com, der er rigtig mange levenrandøre af i sær iPhone covers samt andet mobil udstyr.

og husk bare stadigt, at der er masser af ulovlige kopivarer på Alibaba som du kan få store problemer med i ved importen og ved salget - så OBS

Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Skrevet kl. 13:55

Har du erfaringer med Alibaba?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:03

hvis du søger alibaba herinde vil du kunne se masser af erfaringer. Man kan sige som hovedregel, at det jo er meget blandet hvad de handler med, skidt og kanel, og der er masser af ulovlige kopivarer blandet med reelle ting. Prismæssigt er det vel mest for mindre opgaver, ellers er der jo direkte leverandører som i større sager let slår dem

men søg løs og du vil sikkert finde mange tråde om dem - eller lav en egen tråd hvor du bare beder om erfaringer med Alibaba - der er mange herinde der har brugt og bruger dem

vh

Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Skrevet kl. 14:09

mange tak, det vil jeg gøre :)
Mvh. Emil 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)