Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.billigexperten.dk

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-08-2007 18:13:07
Forfatter: BilligeXperten.dk
Når jeg mener reklame så er det noget der irritere folk og det er ikke det jeg er ude på



Hvad mener du med : Derudover skal dine bulletpoints i forsideteksten rykkes ind, så de ikke står så tæt op af menuen...?


hvordan ville du have billederne skulle vare skal de tages om eller..?


hvad er det thumbnails


hvordan mener du jeg skal optemere selve købsflowet


er meget glad for den hjælp jeg får fra dig og martin mange tak til der begge



Reklamer irriterer skam ikke folk, kun hvis de spammer rundt hvor folk ikke havde forventet dem eller ikke ønsker dem - reklamer er faktisk med til at erhverve seriøse kunder :-)

Det jeg kalder bulletpoints er de sætninger med en prik foran (fx "Sin egen side" og "Mulighed for at se tidligere køb") - jeg syntes de står alt for langt mod venstre, de burde rykkes ca. 1,5 cm ind.

Thumbnails er de små billeder på dine produktsider, som viser et miniaturebillede af det store billede. Som det ser ud nu, bruger du det store billede til miniature billedet - og dette skaber et meget lille billede, som er dårlig skalleret og som tager lang tid om at loade. Lav i stedet for nogle miniaturebilleder, som du selv formindsker i photoshop.

Mht. optimeringen af købsflowet, vil det sige vejen fra brugerens indkøbskurv og til de har bestilt/betalt. Det er vigtigt at selve den proces ikke er for besværlig, hvis man fx var tvunget til at oprette en bruger, besvare spørgsmål eller indtaste irrelevante informationer (Køn, øjnfarve osv.).

Jeg siger velbekom, og håber du kan bruge hjælpen til noget - så du kan få en lækker webshop på benene, du er jo allerede godt i gang. I fremtiden vil jeg dog råde dig til at droppe de mange produktkategorier, med forholdsvist få varer i - beskæftig dig i stedet for med én ting, fx accessories, og glem alt andet (såsom auto, badeværelser osv).
Held og lykke fremover!


// Jesper Skov

 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)