Godaften. Som en opfølgning på min tidligere tråd, har jeg nu kunne konkludere, at jeg føler mig klar til at føre min idé ud i livet - nemlig et forum, der er baseret på stadig hemmeligholdt, mens ganske gennemtænkt koncept. Jeg har sidenhen måtte konkludere, at jeg ikke egner mig til det grafiske arbejde, kodninger mv. Jeg er født til at være idéudvikler, at tænke kreativt, i eksistensgrundlag og hvordan jeg kan skabe noget, som der vil være en aktuel efterspørgsel på, i dette tilfælde en ydelse og ikke et produkt. Hertil kommer naturligvis, at jeg mangler en/nogen til mit "staff. Hjemmesidens design er allerede fastlagt, mens jeg er kommet til amino, i håb om at kunne rekruttere en person, måske flere, der er villig til at bære mit koncept frem. Jeg betaler naturligvis i danske kroner, men da jeg selv er studerende, er det ikke alverden, jeg kan tilbyde. Min sats er 500,-, og hvis du mener at være fortrolig med de forskellige værktøjer, der skal til, ja, så må man jo mene, at det er lettjente penge. Dertil kan motivationen også være, at du er med til at gennemføre en super idé, og det kan bestemt ikke udelukkes, at du/i senerehen vil blive en fast del af staff, afhængigt af vores evne til at skabe noget sammen. Det er vigtigt lige at få nævnt, at hjemmesiden fremadrettet vil være financieret af få reklameindtægter og samarbejdspartnere, som jeg ikke er i tvivl om vil kun se potentiale i min idé. Den hjælp, som forummet vil yde er altså lige så motiveret af egen interesse, som det er af en egentlig indkomst. Jeg sørger selv for at financiere webhotel og domæne. Alt jeg behøver er din hjælp. Skriv mig meget gerne en mail på Rasmus_upm@hotmail.com, hvis du mener, at du har hvad der skal til. Til slut kan jeg kun beklage, at jeg ikke kan afsløre, hvad idéen er baseret på. Det har jo sin logiske forklaring. Men hvis du brænder for at få noget iværksat, men mangler en idéudvikler som mig med et færdigt projekt til at gennemføre din plan - så har du nu muligheden. Det skal selvfølgelig understreges, at selvom projektet omtales som planlægt, er der naturligvis plads til massere af justeringer og ændringer, som er en naturlig følge af flere holdninger. Jeg håber, at nogle kandidater vil melde sig! Venligst Rasmus Hansen |
Jeg er ikke helt sikker på hvad du tilbyder den person du leder efter. Du skriver at dit sats er 500,-. Er det 500 kr. i timen du er villig til at betale, eller 500 kr. som du så forventer at man skal lave det hele for? For man så anddel i "firmaet" eller hvad er det præcis du tilbyder?