Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bruge en side om hjemmeside opbygning?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så fik jeg tid :) du får lige min holdning her, den er ærlig og lige fra hoften, jeg håber du kan bruge det til noget :)

1.) Kan du bruge hjemmesidens informationer i forbindelse med opbygning af din egen hjemmeside? - Hvis nej, hvorfor?
Jeg har ikke læst det hele igennem da jeg finder din side meget svær at læse, der er sikkert nogle guldkorn imellem. Den sorte baggrund er nok ikke det mest heldige valg, hvis du spørge mig. Fonte er meget små, dette gør det svært at læse dine tekster. Jeg syntes også der mangler overskuelighed, det kan sætte meget feder op, så de rigtige ting fanger meget bedre. Jeg har klikket mig ind under eks "video til hjemmeside" her forventer jeg så en masse videoer men finder ikke anden en tekst?      

2.) Ville du have lyst til at henvise andre til hjemmesiden der kunne få brug for hjælp? - Hvis nej, hvorfor?
Nej det ville jeg ikke af den grund jeg ikke kender dig som står bag, en side jeg selv brugte i sin tid, da jeg skulle lære det her, er hjemmesideskolen.dk, Erik Ginnerskov som står bag denne "kender" jeg fra de gode gamle tider i NG (News group) han er en mand der ved hvad han taler om når det kommer til opbygning af hjemmesider, at hans design kunne trænge til en overhaling er en anden ting, men de info han har på den side indeholder en masse guldkorn. I øvrigt kommer man ikke uden om alle de engelske sider der findes derude.
Så for mig handler det også om troværdig bag den person som har siden, din viden du har omkring opbygning af hjemmeside skal være mere synlig på diverse foras, så vil jeg mene du står godt.

3.) Synes du hjemmesiden er brugervenlig? - Hvis nej, hvorfor?
Nej det syntes jeg ikke se pkt 1 Jeg kan tilføje at dine teasere i højre side virker forstyrrende og ulæselige.
Farvevalg ikke så heldigt
Der roder lidt over det hele.

4.) Er der noget du synes kan forbedres? - Hvis ja, hvilket?
Jeg syntes det er en ommer, måske jeg bare er forkrævende det ved jeg ikke, men jeg syntes du skal kikker dig lidt omkring se hvordan andre laver sådan noget, ikke at du skal kopiere direkte men få inspiration fra dem der har succes på dit område. Måske få sat dit navn og billede på hvem opbygningen er, tænk hvis du ikke vidste hvem der står bag Amino :)

Lidt skarp FB her på en Søndag morgen, jeg håber du kan bruge det til noget.

/Allan
DesignYOU

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:20

Har lige kigget lidt rundt på siden. Designet er ikke rigtig min stil, men design er selvfølgelig en smagssag.

Din forside virker alt for uoverskueligt, det må kunne laves bedre?

STAVEFEJL! Jeg fandt flere stavefejl og komma fejl. Når selv jeg kan begynde at se sådan noget gentagne gange, er det ikke for godt, da jeg er elendig til at formulere mig og skrive korrekt på skrift. 

Jeg synes generalt at "artiklerne" er alt for tynde, men det er nok fordi jeg ikke kan finde ud af hvem du henvender dig til? Henvender du dig til folk som ALDRIG har undersøgt noget med hjemmesider før? For du giver ikke sådan en som mig ny viden, selvom jeg aldrig har åbnet min egen hjemmeside. Jeg har kun læst lidt med her på amino, og jeg føler at jeg ved meget mere om det at starte en hjemmeside op end det man får præsenteret på din hjemmeside.

Under "Lån penge" skriver du ikke engang at man skal snakke med sin egen bank. Du linker til en side der viser de dersens kvik lån som er hamrende dyre- Hvorfor anbefaler du ikke at folk skal snakke med sin egen bank først? 

Håber du kunne bruge min kritik :)

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 16:30

Hej Allan

Mange tak fordi du tog dig tid til at svare.

Din feedback har været en positiv øjenåbner hvor jeg har selv haft nogen af områderne oppe og vende i baghovedet, men ikke var sikker.

Baggrunden er ændret til hvid og med en anden designskabelon. Under videoer kommer der om en måneds tid en video med eksempel på hvordan en video kan integreres med hjemmesiden. Jeg har ændret formatet på teasere i højre side for at få det til at stå bedre sammen. Navn og billede vil jeg tilføje inden længe så i kender manden bag Opbygning.dk :) Jeg arbejder videre på konceptet! Synes du det har hjulpet Allan?

Hej Ham-Self

Jeg har ændret designet, gjort forsiden mere overskuelig og vedr. lån har jeg tilføjet at det anbefales at tage kontakt til ens bank når man undersøger mulighederne for at låne. Jeg tog det som en selvfølge at man gør dette og havde derfor undladt at skrive mere om det, men nu har jeg tilføjet det. StaVeRifeil rettes inden længe når de andre ting er ordnet. ;) Synes du designet osv. er bedre?

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:46

Hej Opbygning

Nu tænkte jeg, nu skal jeg da ind og læse omkring SEO, også er der 7 interne links i en kort artikel. Lidt overdrevet. Hvis du skal virke mere overbevisende, så skal du skrive om noget du kender en masse til :-)

Forsat god dag

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)