Hej Så fik jeg tid :) du får lige min holdning her, den er ærlig og lige fra hoften, jeg håber du kan bruge det til noget :) 1.) Kan du bruge hjemmesidens informationer i forbindelse med opbygning af din egen hjemmeside? - Hvis nej, hvorfor? 2.) Ville du have lyst til at henvise andre til hjemmesiden der kunne få brug for hjælp? - Hvis nej, hvorfor? 3.) Synes du hjemmesiden er brugervenlig? - Hvis nej, hvorfor? 4.) Er der noget du synes kan forbedres? - Hvis ja, hvilket? Lidt skarp FB her på en Søndag morgen, jeg håber du kan bruge det til noget. /Allan |
Har lige kigget lidt rundt på siden. Designet er ikke rigtig min stil, men design er selvfølgelig en smagssag.
Din forside virker alt for uoverskueligt, det må kunne laves bedre?
STAVEFEJL! Jeg fandt flere stavefejl og komma fejl. Når selv jeg kan begynde at se sådan noget gentagne gange, er det ikke for godt, da jeg er elendig til at formulere mig og skrive korrekt på skrift.
Jeg synes generalt at "artiklerne" er alt for tynde, men det er nok fordi jeg ikke kan finde ud af hvem du henvender dig til? Henvender du dig til folk som ALDRIG har undersøgt noget med hjemmesider før? For du giver ikke sådan en som mig ny viden, selvom jeg aldrig har åbnet min egen hjemmeside. Jeg har kun læst lidt med her på amino, og jeg føler at jeg ved meget mere om det at starte en hjemmeside op end det man får præsenteret på din hjemmeside.
Under "Lån penge" skriver du ikke engang at man skal snakke med sin egen bank. Du linker til en side der viser de dersens kvik lån som er hamrende dyre- Hvorfor anbefaler du ikke at folk skal snakke med sin egen bank først?
Håber du kunne bruge min kritik :)