Hej Niels.
Generelt en helt okay film. Jeg får indtryk af I er venlige og nede på jorden og leverer det aftalte stykke arbejde. Så dét fungerer for filmen.
- Speaket er dog alt for lavt, og jeg må skrue helt op på min bærbare for at høre det, og jeg måtte stadig se filmen to gange for at høre hele speaket. Samtidig irreterer speakmanus mig lidt - Eksempelvis: "Når vejret er barskt og koldt, får vi mennesker og maskiner til at præstere". Det er som sådan okay, men da stemmen har et nyheds-agtigt toneleje får jeg det indtryk at VI betyder Danmark / folk generelt. Og der burde måske i stedet siges "... Får VinterService Danmark mennesker og maskiner til at præstere". Ideen med sætningen er god nok og jeg forstår godt hvor I vil hen med det, men samtidig kan det siges om alle brancher i hele verden og er ikke særlig personligt eller kendetegnende for netop jer :)
- Speaket er for oplæst...
- Som speaket er nu, ville jeg bytte om på dækbillederne af manden med sneskovlen 0:05 og blinket 0:09, så det matcher lydsiden. Altså vise personen når der siges "mandskab" og vise maskineri når der siges "maskiner".
- Fra 0:25 begynder filmen at have relevans, for der forklarer I hvad der gør jer til jer, og bliver langt mere personligt og relevant for seeren.
- Alt i alt småting der kunne højne produktionen en del. Og så ville jeg måske give filmen bare en smuuuule sharpness - Pga. linserne kan man til tider få indtryk af den er ude af fokus, uden at være det.
- Klip filmen mindre ensartet i første halvdel
Alt i alt har I ingredienserne til en okay produktion til målgruppen - Mangler bare lidt finjusteringer ;)