Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du 42 sekunder til overs? - Hvad syntes du om vores nye film?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Denne film vises på vores hjemmeside Vinterservice.com

Desuden giver vi vores kunder en USB-snemand med filmen på som et "visitkort"

Vi vil gerne adskille os fra traditionelle snerydningsfirmaer da hele vores koncept er bygget op på at være innovative!

Tak for din tilbagemelding!

Mvh. Niels

Vinterservice Danmark

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert fordi jeg ikke forstår mig på (professionel) snerydning, men jeg forstod ikke helt hvorfor er i innovative? Hvad er det I gør smartere/bedre/hurtigere end konkurrenterne?

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Tak for din tilbagemelding!

Det er der flere grunde til

Kort fortalt :

1. Vi har udviklet vores eget software med App's til kvalitetssikring

2. Vi har udviklet vores eget kursusforløb, hvor alle Snerydderne i Vinterservice bliver certificeret 

3. Vi har udviklet vores egen snerydningsmaskine, til det danske produkt Ice & Dust Away (solgt til Stockholm)

4. Vi udgiver Magasinet Vinterservice

5. Vores kunder sparer penge ved at bruge Vinterservice.com 

Hvad syntes du iøvrigt om filmen??

Mvh. Niels

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Generelt en helt okay film. Jeg får indtryk af I er venlige og nede på jorden og leverer det aftalte stykke arbejde. Så dét fungerer for filmen.

- Speaket er dog alt for lavt, og jeg må skrue helt op på min bærbare for at høre det, og jeg måtte stadig se filmen to gange for at høre hele speaket. Samtidig irreterer speakmanus mig lidt - Eksempelvis: "Når vejret er barskt og koldt, får vi mennesker og maskiner til at præstere". Det er som sådan okay, men da stemmen har et nyheds-agtigt toneleje får jeg det indtryk at VI betyder Danmark / folk generelt. Og der burde måske i stedet siges "... Får VinterService Danmark mennesker og maskiner til at præstere". Ideen med sætningen er god nok og jeg forstår godt hvor I vil hen med det, men samtidig kan det siges om alle brancher i hele verden og er ikke særlig personligt eller kendetegnende for netop jer :)

- Speaket er for oplæst...

- Som speaket er nu, ville jeg bytte om på dækbillederne af manden med sneskovlen 0:05 og blinket 0:09, så det matcher lydsiden. Altså vise personen når der siges "mandskab" og vise maskineri når der siges "maskiner".

- Fra 0:25 begynder filmen at have relevans, for der forklarer I hvad der gør jer til jer, og bliver langt mere personligt og relevant for seeren.

- Alt i alt småting der kunne højne produktionen en del. Og så ville jeg måske give filmen bare en smuuuule sharpness - Pga. linserne kan man til tider få indtryk af den er ude af fokus, uden at være det. 

- Klip filmen mindre ensartet i første halvdel

Alt i alt har I ingredienserne til en okay produktion til målgruppen - Mangler bare lidt finjusteringer ;)

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels E. Bidstrup:

1. Vi har udviklet vores eget software med App's til kvalitetssikring

2. Vi har udviklet vores eget kursusforløb, hvor alle Snerydderne i Vinterservice bliver certificeret 

3. Vi har udviklet vores egen snerydningsmaskine, til det danske produkt Ice & Dust Away (solgt til Stockholm)

4. Vi udgiver Magasinet Vinterservice

5. Vores kunder sparer penge ved at bruge Vinterservice.com 

Lav en ny video og fortæl ovenstående :-) Da jeg så videoen, var der intet som lokkede mig til at købe jeres "produkt"

Forstår f.eks. slet ikke de to fyre til sidst i videoen, man skal da bruge alt tiden på at fortælle om jeres produkt

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en knald god video, rammer skide godt.

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim!


Tusind tak for din meget konstruktive kritik - Jeg sætter virkelig pris på at du har brugt tid på at gå filmen ordenligt igennem!

Netop speaket er noget af det vi virkelig har brugt tid og ressourcer på. Der er vores første film og vi brugte voicearchive.dk som jeg iøvrigt kan anbefale, men der er helt klart gjort nogle erfaringer som vi kan bruge til næste film.

Din pointe med mandskab og maskiner er noteret!


God vinter ;-)

Mvh. Niels

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Champ2012!

Tak for dit svar - nogen gange er der bare behov for diskret klasse...

God vinter!

Mvh. Niels

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Boysen!

Mvh. Niels

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)