Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til virksomheden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ofte nogle spørger herinde om man kan hjælpe med et godt navn til deres virksomhed.

Efter lidt søndags surfen rundt på nettet, fandt jeg et godt eksempel på hvad man IKKE bør kalde sit firmanavn.

De gyldne regler må være
Nemt at udtale
Nemt at stave til.

Og sidst men ikke mindst: nemt og ikke flovt at sige i en telefon

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:47
Hej Martin

Jeg vil faktisk ikke give dig helt ret på det sidste punkt. Jeg er Den Fede Coach og tro mig det var sgu lidt flovt i starten:) Idag syntes jeg det er fedt og endnu federe når postbudet står på min kontor og pinligt mumler dennn fedeknadfnd coachakfndfl :)

Så det flove kan man komme over:)

Konsekvensen er tilgengæld at jeg ikke får ALLE og en hver ind som klienter. De mennesker der kontakter mig med overvægts problemer vil MEGET ofte have indset at de har et problem.....men det er nu lidt med vilje, at mine klienter gerne selv kan smile lidt af tingene og de skøre ting overvægtige nogle gange gør

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:08
Hej Kenneth,

Det er naturligvis rigtigt, men dit navn har jo også en asociasion til hvad du arbejder med. Så man ville bedre kunne forvente at få det navn smidt i  hovedet fremfor f.eks. at ringe op til  en sushi bar for at bestille et bord, og der så er en ung venlig pige der siger fuk mi...  
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:10

Hej Martin,

Jeg har lige en tilføjelse - Nemt at huske!!!!

Rikke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)