Jeg har nu valgt at det er tid til at komme af med et af mine kære domæner og tilhørende designs grundet pengemangel. Da jeg ikke har råd til og købe noget plus halløj herinde eller ligende vil jeg godt høre hvor jeg kan få det afsat hvor det er mest populært?.
Jeg har prøvet at bruge Virk-børsen herinde.. men syntes ikke der sker meget reaktion.. så syntes ikke jeg vil starte en annonce op som nok ikke kommer nogen reaktion på alligevel.
Kan sige det er domænet her.dk og design som jeg har haft som projekt i skuffen. Men har skifte retning i mit liv og fået voksenlæreplads og har ikke "råd til at lade det ligge" da jeg har et andet projekt jeg gerne vil bruge min tid på.
Og hvad burde jeg lægge ud med som startspris for brugen af domænet og køb af designet? (designet er jo nok ikke vildt interessant for køber med sådan et domæne) - men hvis noget skal sælges er det jo designet da man jo ikke kan "sælge" et domæne efter hvad jeg ved?!
Giv lyd omkring steder - og kan det lade sig gøre på de store udenlandske sites evt?
Nu er siden her.dk ikke specielt meget online, hvertfal ikke via min Internet forbindelse.
Så jeg formoder det er domænet her.dk du ønsker at "sælge" (jaja ved godt det er designet), men jeg har svært ved at se hvad folk skulle ønske at bruge det domæne til, da det ikke afspejler hvad siden handler om.
Måske det kan sælges til en som hedder Hans Erik Rasmussen ;) eller andet navn som passer på HER
har aldrig nævnt at her.dk er online pt. - har den dns parkeret pt. grundet jeg pluslig er kommet i en klemme økonomisk og prøver og få fundet nogle penge. Så det er bestemt ikke af lyst jeg vil af med det.
Men til rette pris er jeg klar til og overdrage det. Jeg er på lærlingløn pt. og bilen er godt som halvdød og jeg køre 150 km om dagen til og fra job totalt.. så skide ærgerligt for mig.
Ja det lyder bestemt ikke som den fedeste situation du sidder i der.
Men tror ikke du skal forvente at få specielt meget for sitet, og specielt ikke når folk ikke kan se hvad de køber. :( Men smid siden online et sted du kan få den hostet. og smid det så på qxl.dk dba.dk guloggratis.dk virksomhedsbørsen her på amino.dk