Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Keyword Tool - hvor præcis?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det umiddelbare svar burde nok være "Ret præcis!", men jeg vil alligevel gerne lige spørge, inden jeg kaster mig ud i at optimere min webshop til bestemte keywords.

I Google Keyword Tool hvor præcis er de tal så, der står i lokale månedlige søgninger?

Jeg har fundet nogle engelske søgninger (et produkt navn), som har et overraskende højt antal månedlige lokale søgninger - og uden at der er ret mange danske sider, som omhandler dem.

Så jeg undrer mig over, om der virkelig er så mange danskere, som har søgt på disse ord, som Google faktisk påstår. Så hvor pålidelige er tallene i denne kolonne?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej hr. Skovmose,

Mine erfaringer med keywordtool er at man skal tage det med et gran salt...! :) Du skal kun bruge det som en ca. indikator...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Mehmet. De kan indikere tendensen og hvordan søgeord er placeret i forhold til hinanden, men du skal ikke bygge din forretning på de tal alene.

:: HDMI kabel ::

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange for svarene. :)

Jeg ville heller ikke bygge min forretning på de tal eller de ord. Men det ville være nogle, jeg kunne komme let op i toppen på. Men hvis der reelt ikke er nogen, der søger på dem alligevel, så var der jo ikke meget ved det.

Men det vigtigste er vel også at kigge på trenden og se, om søgningerne er stabile eller de er fra starten af sidste år, da jeg går ud fra, at Google's tal er gennemsnittet fra det sidste års søgninger?

For det er jo lige meget, hvis et søgeord har 1000 søgninger, hvis de har fået under 50 de sidste par måneder og 3000 i marts sidste år (så længe det ikke er sæsonbetonet og dermed ikke kommer igen i næste måned). :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger det på samme måde som Laust - Udelukkende til sammenligning af to eller flere keywords, ikke for at se hvor mange præcise søgninger der er for et bestemt keyword.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)