Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress gallery

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal starte en side med hvor folk kan oploade billede. Her har jeg overvejet at bruge WP og jeg kan se at der også findes en masse gallery plugins, men jeg kunne godt tænke mig høre om der er nogen der har speciel god erfaring med et plufin af en bestemt type?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:52

Henrik Nielsen:

Jeg skal starte en side med hvor folk kan oploade billede. Her har jeg overvejet at bruge WP og jeg kan se at der også findes en masse gallery plugins, men jeg kunne godt tænke mig høre om der er nogen der har speciel god erfaring med et plufin af en bestemt type?

If they will be uploading from the front end of the site, I suggest using http://www.gravityforms.com/

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med Philip. Gravityforms er et super formbuilder plugin til WP. Her kan du blandt at lave en formular hvor brugere kan skrive noget info, og uploade et eller flere billeder.

Der er også mulighed for at oprette en "opret bruger" formular, hvis der er behov for det.

Men fortæl gerne lidt mere om dit projekt, så skal jeg se om jeg kan hjælpe med råd og ideer.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:34

Lars Bachmann:
Men fortæl gerne lidt mere om dit projekt, så skal jeg se om jeg kan hjælpe med råd og ideer.

Det er en slags historieside fra mit lokalområde hvor folk kan uploade gamle billeder, og efterfølgende kan kommentre på det. Ligenu foregår det på en Facebook side, men det er meget ustrukturet, og jeg ville prøve at lave en alternativ løsning. Det skal være let og brugervenligt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)