Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af TDC Hometrio

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg skal starte som telemarketingsmedarbejder her på fredag. Jeg skal i den forbindelse ringe rundt til eksisterende TDC kunder og forsøge, at få dem til at sige ja til en sælger kommer ud på besøg ved kunden, hvor sælgeren så vil fortælle yderligere og evt. sælge TDC Hometrio.

Hvordan vil jeg bedst muligt kunne få solgte denne sælger til kunden? :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:03

Vinstrup:

Hej alle,

Jeg skal starte som telemarketingsmedarbejder her på fredag. Jeg skal i den forbindelse ringe rundt til eksisterende TDC kunder og forsøge, at få dem til at sige ja til en sælger kommer ud på besøg ved kunden, hvor sælgeren så vil fortælle yderligere og evt. sælge TDC Hometrio.

Hvordan vil jeg bedst muligt kunne få solgte denne sælger til kunden? :)

Spørger du seriøst hvordan du udføre dit arbejde, hos en arbejdsgiver? Man må vel gå udfra at du får noget oplæring, og der lære de fordele kunden får ud af besøget etc. 

Men held og lykke.

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 16:10

Nej, jeg spørger hvad der virker bedst ved jer! :) Jeg får selvfølgelig oplæring - ville enlig bare som sagt høre jeres bud ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:18

Ja du burde få noget oplæring for at både TDC og du får noget ud af det

Du ringer og præsenterer dig kort og fortæller du ringer fordi TDC har et godt tilbud om en samlepakke til TV, internet og telefon.

Du skal vide noget om produktet .- hvorfor IP telefoni og forklare at man har samme linje + telefonnummer og telefon som nu - og sige at det er et smart samlet alternativ som de kan give chancen ved at få et helt gratis (går jeg ud fra) besøg af en konsulent (sig ikke sælger men konsulent) som de helt uforpligtende får til at se, om det samletilbud kan spare dem penge og give dem fordele.

Slå på, at det er en gratis gennemgang af husets forbrug af telefon, TV kanaler og internet på en gang, og at det tager ganske kort tid - intet at tabe - og er det ikke noget for dem, så har det kun lige kostet kort tid at få gennemgået det hele proffesionelt

Held og lykke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:24

de  bedste sælgere jeg kender, kender produktet ned i mindste detalje og nærmest kan det med småt i hoved

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:39

thomaskvejborg:
de  bedste sælgere jeg kender, kender produktet ned i mindste detalje og nærmest kan det med småt i hoved

Enig - problemet her er, at det jo er en call-center service trådstarter sidder i, og han skal på ret kort tid ha folk til at sige JA til at tage besøg af SÆLGEREN som så absolut skal kunne alt om produkt og det med småt. Jeg er enig i, at callcenter fyren også skal kende produktet, men opgaven vil nok først og fremmest være, at fortælle at de kan få en helt gratis gennemgang af TV, telefon og internet fra TDC konsulent og det callcenter manden sælger er først og fremmest det - at få ja til at det vil bruge 20 min med en top$ konsulent

Men ellers helt enig - kend dit produkt i detaljen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:40

Vil mene det også er en fordel at bruge det selv

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:18

Vær ihærdig, men ikke på et kvalmeniveau der får modtageren til at smække røret på igen. Man kan vel et eller andet sted som sælger, selv vurdere hvor man synes grænsen går, for hvor ihærdige sælgere vil man selv finde interessante.

Ved bare at nogle af de sælgere jeg fra tid til anden får i røret ender med at høre "dut dut dut" lyden i røret, fordi de kort og godt bliver véd. Tag et nej for et nej - det er vel måske den bedste fremgangsmåde jeg kan anbefale.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vinstrup:
Hvordan vil jeg bedst muligt kunne få solgte DETTE til kunden? :)

Tag et nej for et nej

det værste man kan komme ud for, er en sælger der bliver ved

held og lykke med dit nye job

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 19:04

Tak for alle jeres input :)

Især argumenterne fra "Cookie" var yderst brugbare - og enlig mest det jeg søgte, så tak :)

Desuden vil jeg tage det med, at man skal tage et nej for et nej. Jeg har dog gjort lidt forberedelse til første arbejdsdag, hvor jeg har læst en dele omkring TDC´s produkter :) Det skal dog næves, at jeg i starten får udleveret nogle papir omkring tingene og ligeledes skal lytte med ved nogle af mine nye kollegaer :) 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)