Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Energisk partner til mobilt bilvask koncept i Københavnsområdet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Den Rene Bil Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Min forretningspartner og jeg har gennem flere år drevet bilvask konceptet Den Rene Bil. Konceptet går kort sagt ud på at vi kører ud til kunder (private og erhverv),hvor vi vasker og plejer deres biler indvendigt såvel som udvendigt, på kunden egen adresse. Læs mere om virksomheden på: www.denrenebil.dk. Virksomheden er primært blevet drevet på hobbybasis, da vi sideløbende er fuldtidsstuderende, og derfor har begrænset tid og energi til projektet. Vi har desværre måtte gøre os erkendelsen om at vi ikke har hverken tiden eller energien til selv at føre virksomheden videre på bedste vis, og indfri det potentiale vi mener konceptet besidder, og derfor søger vi nu en partner som helt eller delvist kan gå overtage den fremtidige drift af virksomheden. Hvordan og hvorledes det rent praktisk skal foregå, må vi evt. finde frem til i fællesskab. En mulig løsning kunne evt. være at den nye partner overtager den hele den daglige drift (foretager selve vaskene, laver opsøgende salg, og videreudvikler på konceptet), mens at nuværende ejere fortsat bistår økonomi, regnskab og salg. Dette kunne dog også arrangeres på mange andre måder, mulighederne er uendelige. Krav til en evt. Partner: - Energisk - Har iværksætteri i blodet - Tid til at stå for den daglige drift (udfører selve bilvasken) - Passion for biler (helst rene biler ;-) ) - Bor i Københavnsområdet eller omegn. - Stor sans for detaljen. Skulle du være interesseret, have yderligere spørgsmål eller blot være nysgerrig, kan jeg fanges på paw@denrenebil.dk
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Green CarWash Skrevet kl. 00:17
Jeg ville gerne tale med jer med henblik på samarbejde

Mvh
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Den Rene Bil Skrevet kl. 14:51

Hej

Lyder interessant. Du kan ringe til mig på tlf. 4040 5672 eller paw@denrenebil.dk, så kan vi lige drøfte mulighederne, og evt. aftale et møde.

Ser frem til at høre fra dig.

Paw Becker

Medejer

Den Rene Bil ApS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)