Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har unge din interesse?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne lave nogle netsider der henvender sig til unge. Derfor søger jeg 2-3 personer at arbejde sammen med, så vi delse det hele mellem os, og kan skabe flere ideer sammen.

Så kunne det være noget for dig, så skriv en PM for flere oplysninger.

Mvh Kenneth

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:24
Hvis Du beskriver projektet lidt nærmere, så er jeg sikker på at Du får flere henvendelser.
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:34
Hvis du mu skrev en PM som der står, fik du nok lidt mere afvide
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:44
Det var et forsøg på at være dig behjælpelig med at få flere henvendelser. Personligt er jeg ikke int..
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:44
Ja, men du er jo nødt til at skrive nok, til at gøre folk interesserede, hvis du vil have PM

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:57
Kenneth: Velkommen til Amino, der er rigtig mange som dig der skriver den slags her og forventer at folk kommer ilende til og tilbyder sig, og saadan er verden nu engang ikke. Vi maa alle sammen konkurrere om hinandens opmaerksomhed, saa kom med i loebet og vis verden hvad du har og saa viser verden maaske dig hvad den kan tilbyde ;)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:37
:-) ... det var dælme nogle smukke ord, Mikkel ....vis verden hvad du har... he he...

Men du har ret... der skal lige en anelse mere til end bare en overskrift og skriv mig en PM !

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:46

Hej Kenneth

Jeg er enig med de andre, du må lige give os lidt flere godbidder.F.eks er det unge mellem 13 - 15 år vi taler om, eller måske den 20 - 25-årige. Taler vi om salg, information, chatroom eller hvad er det du vil tilbyde de unge.                                                                                                                                                                                            

Grunden til at vi har brug for flere detaljer er, at "unge mennesker" er et vidt begreb. Jeg kunne f.eks. godt være interesseret i at lave noget rådgivning for unge 15 - 18-årige, men ikke i at opbygge en datingsite eller salg af produkter til de unge.

Du må også beskrive lidt nærmere, hvilke personer du søger, er det nogen der kan hjælpe med opbygningen, eller stå for driften, eller nogen der skal yde hjælpe en gang i mellem?

Held og lykke

/skou 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:31

Ja, det er da ikke umuligt at jeg kunne være interesseret, men det er lige magert nok til at reagere påWink

Har du et produkt, forretningsplan, budgetter m.m. eller er det bare en løs tanke osv...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)