Er det 1. april? |
Den havde været superlækker i 1988 ;) Slet den eller lav det hele om - det er en katastrofe.
Ja det er faktisk en side helt tom for design. Det vil ikke få fokus hen på indholdet, men snarere væk fra siden. Gå hellere hen til WordPress. Helt konkret kan nævnes at der mangler margin, bedre baggrunde, mere afstand mellem link, andre linkfarver osv. Du bliver nødt til at arbejde med designet. |
IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing
Jeg troede min computer havde problemer med at hente siden, så jeg åbnede den både i firefox, chrome og explore.. Det siger da vidst alt. |
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Ikke meget at se på siden ? |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Der er ikke rigtig særlig meget design over det? Jeg tror let i vil kunne få lavet et meget flotere design uden at stjæle opmærksomhed fra indholdet. |
Hjemmesiden omhandler design og derfor skal sider være mega skarp og udstråle flair for detaljer og grafisk overblik. Folk som har interesse i design vil først og fremmest vurdere de produkter, som sælges, ud fra det indtryk de får, de første 5 sekunder de er på siden. Start med en gratis template og få lavet et logo. |