Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ramp up af ingeniør virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er ved at kvitte min fuldtidsstilling og satse på min produktudviklings virksomhed som jeg har drevet som en bibeskæftigelse gennem de seneste 7 år.

Jeg har nogle få meget loyale kunder og har kun positive tilbagemeldinger på gennemførte projekter, men der er behov for nogle flere for ar virksomheden kan løbe rundt.

Opgaverne jeg kan løse er at tage produkter fra idé fasen, over 3D konstruktion og prototyper og eventuelt gennem mit netværk sætte produktet i masseproduktion.

Jeg har blandt andet referencer fra Unidrain hvor jeg har gennemført konstruktion og produktudvikling på alle deres gulvafløb.

Men hvordan kommer man videre herfra? Jeg har behov for idéer til hvordan man kommer i kontakt med de rigtige mennesker hos potentielle nye kunder, og hvordan man bedst præsenterer en konsulentvirksomhed hvor jeg sælger viden og knowhow, men ikke et egentligt produkt.

På forhånd tak.

Mvh. Søren

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12861
Skrevet kl. 14:25

Der er jo rigtigt mange forskellige måde at komme i kontakt med potentielle kunder på når du sælger knowhow. Et stort netværk er meget vigtigt men der er mange andre muligheder.

Annoncer i relevante fagblade:  f.eks www.jernindustri.dk /  ingeniøren. .... osv.

Udstil selv på fagmesser

Opsøgende kundekontak på fagmesser. (blandt udstillerne)

Egen hjemmeside med relevant information.

fagguide´s / indkøbsbøger:  F.eks www.krakteknik.dk  eller kompass.

Held & lykke

Ravn

Fra Kokkedal
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:44

Super idé med at finde relevante messer og kontakte udstillerne der.
 Det giver samtidig mulighed for at finde kunder men ikke vidste eksisterede..

,Søren 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12861
Skrevet kl. 14:57

Søren B.:
Det giver samtidig mulighed for at finde kunder men ikke vidste eksisterede..

Lige netop!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Valeur A/S Skrevet kl. 15:29

Hej Søren

vi lever af at hjælpe virksomheder med at komme i kontakt med nye potentielle kunder. Det er den gode gammeldags metode med at gribe telefonen og ringe til virksomheder indenfor et afgrænset segment. Vi har 20 års erfaring med dette og har mange kunder, der sælger viden - lige fra lagerstyring til organisationsudvikling i det offentlige. Se mere på www.valeur.dk

Ud fra det du beskriver, synes jeg din ydelse lyder interessant, da din målgruppe ser ud til at være veldefineret, hvilket gør den nem at bearbejde og få afklaring på om din ydelse er interessant for virksomheder.

Jeg ville gerne høre mere om din ydelse og din målgruppe og vil selvfølgelig også gerne have mulighed for at fortælle lidt mere om vores tilgang til opsøgende salgsarbejde. Du er velkommen til at ringe til mig på 86929000 eller skrive en PM herinde.

De bedste hilsener

Benjamin

Valeur A/S

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)