Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomics vs. Navision

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Tyrfing Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit kendskab til E-conomics er ikke så stort jeg har selv solgt og udviklet løsninger i Navision de sidste 15 år, så det kender jeg til gengæld rigtigt godt. selvom en Navision løsning ikke behøver at være meget dyrere end en E-conomics løsning, er hovedreglen jo nok at den ofte bliver det fordi "Standard" løsningen sjældent dækker kundens behov, og hvis kundens behov er dækket af en standard løsning har de som regel ikke behov for en Navision løsning.  

Som Navision forhandler burde jeg naturligvis komme med en masse salgsgas om hvorfor i ikke skal skifte, men er man ikke tilfreds med sit system skal man naturligvis prøve andre løsninger af. Jeg har selv kigget på hvad der er på markedet og en af mine gamle kollegaer har introduceret og oversat en Belgisk  ERP løsning til det danske markede, det er en løsning der matcher Navision på alle måder, den er ret udbredt i store dele af europa, og har man ellers lidt IT snilde er den faktisk også gratis. Løsningen hedder OpenERP og oplysninger om den kan findes på http://www.openerpdanmark.dk

God Jagt

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag. 

Der er slet ingen tvivl om at e-connomic kan det samme som Navision og til en meget mere fornuftig prissætning. 

Som de mange engagerede brugere der allerede skriver her, er der også meget mere udvikling på det system og dermed flere muligheder. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)