Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej AMINOER - Søger en databaseekspert :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg søger en billig ekspert til at hjælpe mig med at få lavet et forum hvor bruger kan oprette en login/profil og oprette debatter/debattere.

Det skal helst være så billigt som muligt. Jeg er selv multimediedesigner, så jeg har kendskab til de forskellige sprog, men er ingen haj i php osv. Så det vigtigste er at jeg kan købe mig til en database opstilling, som jeg nemt kan implementere på min side www.babybobbel.dk, som i øvrigt er opbygget i wordpress.

Håber der er nogen kloge hoveder herinde der kan hjælpe, skriv gerne hvad du tager for det :)

På forhånd tak.

Mvh Idunn

Fra Odense C
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Idunn.

Kan jeg ikke få dig til at sende en mail til mig på nikolaj.herting.olsen@gmail.com, hvor du uddyber lidt med f.eks:

1. Er det et helt forum der skal opbygges fra bunden eller er ville det være okay at integrere et forudbygget forum?

2. Hvis det er et forum bygget fra bunden, er det så noget du vil/har lavet design til?

3. Andet du tror vil kunne hjælpe mig med at give dig en fair pris.

Så kan vi finde ud af om det er noget jeg skal lave for dig :)

Mvh

Nikolaj Herting Olsen

Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Noprobs Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må da være et forum plugin til Wordpress, så man ikke skal kode :)

F.eks.: http://bbpress.org/

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, ja det er er rigtig at jeg burde kunne lave det med wordpress plugin. Jeg har prøvet med mingleforum, men har haft problemer med at sætte det op. Men måske jeg skulle kigge på det endnu engang. :)

Tak for svar

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj, som Henrik siger burde jeg kunne lave det i wordpress. Så jeg vil lige se først om jeg kan finde ud af de der plugins først. Men ellers vender jeg lige tilbage. Har du evt. god erfaring med wordpress plugins?

Fra Odense C
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Det burde være ligetil at gøre, men hvis du får problemer kan du bare skrive en mail til mig.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek PM Idunn :)

Peacock.nu

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)