Jeg har fundet en leverandør af keyboards, mus med mere med nogle super gode priser - hvad synes i om designet/prisen?
Jeg hader dem, ligesom jeg hader alle andre keyboards der ikke er opbygget som i 90'erne.
På de hvide modeller kommer jeg til at trykke pil-op i stedet for shift og ' i stedet for enter. På alle tre modeller er jeg tvunget til at se på tasteturet for at finde Page Up, Down, End og Home. Den sorte model ser ud til at have fornuftige hævede taster, men hvorfor kan jeg ikke slippe for alle hjemme-pc-tasterne over Funktionstasterne og hvorfor må jeg undvære det numeriske tastatur?!
Jeg vil meget hellere have et godt solidt, tungt 102 tasters tastatur uden nogen dikkedarer og uden ergonomiske kurver og alt muligt andet 'smart'. Det kan man desværre ikke længere få i ordentlig kvalitet, da det ofte er den billigste model :-(
Det var bare et surt opstød, men jeg synes tastaturerne ser smarte ud på billedet. Derfor skal du ikke sætte udsalgsprisen for lavt for hvis de ser smarte ud *og* er billige må det være noget bras. Sæt den hellere prisen for højt og lav så et introduktionstilbud eller noget i den stil. Hvis du kan skaffe mig et grimt gammeldags kvalitetstastatur er jeg interesseret i det :-)