Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

design/pris på keyboard / mus

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
mange tak for alle svarene i tråden :)

kvaliteten kan jeg desværre ikke udtale mig om endnu da vareprøverne er på vej med posten, men de har lovet at den er ret god - især til prisen.

Priserne bliver på det leje jeg har skrevet her, måske lidt billigere eller lidt dyrere, men ikke meget.

Jeg ved desværre ikke om de virker 100% på Mac, da det eneste der står er at de virker i 2000/xp/vista.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:55

Har du fået afprøvet varerne..?

Og evt. sat en pris derpå.?

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:17

Der kommer vel en update når de er klar til salg?  

Mvh Jesper N. Asmussen

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:06

Jeg fik prøverne her igår og indtil videre er jeg ret imponeret over kvaliteten i forhold til priserne.
Jeg ved ikke hvor lang tid der går før jeg bestiller hjem første gang, men der går nok lidt tid, da jeg lige skal have nogle bestillinger først

med venlig hilsen
Janus J Lindau
Lindau.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 15:14

Prisen skal jo lige fastsættes.

Men hvis priserne bliver som tidligere beskrevet, så skal jeg nok ligge en bestilling ind hos dig.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 19:42

Centry:
Jeg har fundet en leverandør af keyboards, mus med mere med nogle super gode priser - hvad synes i om designet/prisen?

Jeg hader dem, ligesom jeg hader alle andre keyboards der ikke er opbygget som i 90'erne.

På de hvide modeller kommer jeg til at trykke pil-op i stedet for shift og ' i stedet for enter. På alle tre modeller er jeg tvunget til at se på tasteturet for at finde Page Up, Down, End og Home. Den sorte model ser ud til at have fornuftige hævede taster, men hvorfor kan jeg ikke slippe for alle hjemme-pc-tasterne over Funktionstasterne og hvorfor må jeg undvære det numeriske tastatur?!

Jeg vil meget hellere have et godt solidt, tungt 102 tasters tastatur uden nogen dikkedarer og uden ergonomiske kurver og alt muligt andet 'smart'. Det kan man desværre ikke længere få i ordentlig kvalitet, da det ofte er den billigste model :-( 

Det var bare et surt opstød, men jeg synes tastaturerne ser smarte ud på billedet. Derfor skal du ikke sætte udsalgsprisen for lavt for hvis de ser smarte ud *og* er billige må det være noget bras. Sæt den hellere prisen for højt og lav så et introduktionstilbud eller noget i den stil. Hvis du kan skaffe mig et grimt gammeldags kvalitetstastatur er jeg interesseret i det :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:47

Det er et flot design og det tekniske har jeg ikke forstand på..

Jeg ville dog aldrig selv vælge et hvidt keyboard, da det ikke passer til farven på pc´en og man kan hurtigere se snavs på..
Men designet er flot!

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:33

Cool design, selv om jeg nu sværger til mit "knæk" keyboard :-)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:43

Jeg fik desværre aldrig fulgt op på denne tråd - men efter jeg fik prøverne hjem var kvaliteten simpelthen ikke i orden - ærgeligt, men sådan er livet, man må bare kæmpe videre og lede efter det næste "perfekte" produkt :)
Jeg har godt nok skrevet at jeg var imponeret ved første øjekast, men allerede nu er 2 knapper faldet af det ene keyboard og det andet virker trackballen ikke for alvor...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)