Hej alle amino´er derude, Jeg er en ung web-designer med speciale i Joomla og Wordpress, der nu er på udkig efter nye opgaver, da jeg netop har færdiggjort mit seneste webshop projekt. Og jeg tænkte at dette vil være et udmærket sted at skabe nogle forbindelser. Mine kompetencer er HTML, PHP, MySQL og Photoshop, og jeg har især erfaring med CMS-systemet Joomla. Som en demo på hvad jeg kan levere er her et link webshoppen, jeg netop har designet færdigt. Der er tale om et online byggemarked med mere end 10000 produkter i sortiment og over 200 produktkategorier. Det jeg søger er virksomheder, nye som gamle, der kan bruge en kompetent og talentfuld web-designer enten til udvikling eller som webmaster. Jeg ser frem til at høre fra jer. |
Send mig dine oplysninger incl. hvor du bor på en PM. Jeg er på udkig efter en underleverandør til opgaver, hvor jeg selv kommer til kort i forhold til opgaver inden for webproduktion, da jeg først og fremmest er tekstforfatter, men laver enkle og billige websites i WP.