Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Talentfuld web-designer søger udfordringer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino´er derude,

Jeg er en ung web-designer med speciale i Joomla og Wordpress, der nu er på udkig efter nye opgaver, da jeg netop har færdiggjort mit seneste webshop projekt. Og jeg tænkte at dette vil være et udmærket sted at skabe nogle forbindelser.

Mine kompetencer er HTML, PHP, MySQL og Photoshop, og jeg har især erfaring med CMS-systemet Joomla.
Hvad angår SEO er jeg også blevet lidt af en haj til optimering af Joomla - specielt webshops, så både produktsider og kategorier bliver optimeret dynamisk ved hjælp af PHP-kodning.  

Som en demo på hvad jeg kan levere er her et link webshoppen, jeg netop har designet færdigt.
http://www.traelastogbyggemarked.dk/

Der er tale om et online byggemarked med mere end 10000 produkter i sortiment og over 200 produktkategorier. 
Grundet webshoppens størrelse har jeg måttet lave omfattende tilpasninger i CMS-administrationen samt kode en hel del database kørsler til bl.a. produkt- og billedopdateringer. 

Det jeg søger er virksomheder, nye som gamle, der kan bruge en kompetent og talentfuld web-designer enten til udvikling eller som webmaster.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 11:20

Send mig dine oplysninger incl. hvor du bor på en PM. Jeg er på udkig efter en underleverandør til opgaver, hvor jeg selv kommer til kort i forhold til opgaver inden for webproduktion, da jeg først og fremmest er tekstforfatter, men laver enkle og billige websites i WP.

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:45

Hej

Læs lige mit indlæg som står 2 under dig og send mig gerne en besked på PM også om hvor du bor.

Pft. Mette

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 11:53

Jeg har spurgt herinde på en specifikt opgave som du gerne må byde på.

Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:26

Hej!

Du må meget gerne kontakte mig på fimse-limse@hotmail.com

Vi er et par unge mennesker, der forsøger at få et spændende projekt op at køre..

Det vil sikkert være nemt for dig, men vi er villige til at betale!

Mvh

Frederik

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:01

Do you have a link to your own website?

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 20:27

Sure,

http://www.geniusdesign.dk/

although I´m currently working on a completely new design atm. which includes dynamic HTML5 video background and much more.

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 20:42

Jeg vil lige sige mange tak for de mange henvendelser jeg har fået, både som svar på indlægget og via direkte PMs.

Grundet mængden af henvendelser kan jeg ikke love at der bliver svaret tilbage samtlige tilbud, og der er selvfølgelig også grænser for, hvad jeg kan påtage mig af opgaver.

Endnu engang mange tak for interessen!

(In english)

I just want to say thank you for the many replies I´ve received, both in response to the post and via direct PMs.

Due to the volume of requests, I cannot promise that I´ll answer back all of your offers, and there are of course limits to the work I can take on.

Thanks again for your interest!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)