Konkretiser hvad det er du vil forsikre - arbejdsskade, ansvarsforsikring i forhold til jeres kunder, kredit osv
Strategi lyder ikke som et stort risiko område i forhold til at kunderne kan sagsøge jer, det er jo en løbende process så skal man forsikre sig mod et sådan ansvar der?
Er det i forhold til kommende ansatte og erhvervsskade synes jeg sjovt nok lille Gjensidige virkede gode
Under alle omstændigheder, specificer hvad den skal dække og tag tilbud fra 3 selskaber hvis ikke I får bud nok senere i tråden
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Værdien af vores kontor falder drastisk når computeren tages med hjem, og vi kan ikke rigtig komme i en situation hvor et sagsmål ville blive relevant?
Codan tilbuddet dækkede tyveri, arbejdsskade og ansvar mener jeg.
Klart hvis i har kontor så skal det overvejes hvad værdien er af indholdet - hvis ellers det er brandforsikret for ellers er det jo et must.
Arbejdsskade skal man jo ha med ansatte og i alle fald i et ApS også for ejeren (lidt tosset) men forsikring kan sige om det er krav på I/S hvis I ikke har ansatte - og ansvar- ja det har jeg svært ved at se en strategirådgivningsvirksomhed ha behov for. Det er jo flydende rådgivning. I skal naturligvis forsikre jer hvis I skal gi direkte besked om lovgivning - stå inde for HR og den slags - men ren strategi - nja ikke en stor risiko.
Har I overvejet ApS på et tidspunkt for at fjerne helt andre risici som I/S i form af solidarisk personlig hæftelse - og så har I vel lavet en aftale om hvem der må hvad og hvordan den ene af jer kan komme ud uden at I bliver uvenner, hvis en trætter på opgaven
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg er også enig med Cookie. Jeres rådgivningsnet ansvar er absolut begrænset, så det I evt. Behøver er indbo forsikring og ulykkeforsikring. Indbo forsikring var du ind på med at der er også begrænset med værdier. Ulykkeansvar er selvfølgelig vigtigt, men igen I er primært på et kontor og her er ansvaret er begrænset. Jeg mener at i sagtens kan gøre det billigere. Jeg betaler selv ca. 9000 for både rådgiver ansvar og ulykkeforsikring og jeg er i den meget risikotungt gruppe, hvad både angår rådgiver ansvar og ulykke.