Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for webshops i Aalborg området

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar. Jeg har 2 webshops der sælger modetøj. Jeg er også selv fra Hobro egnen. 

Simon

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor skulle vi evt mødes hvis det er?

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Hobro
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Strømpekompagniet.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Her søndag følger jeg op på tråden og kommer med et bud på hvornår vi mødes og sted.

Men kan se der er et par stykker der har fysiske butikker, bl.a. textryk, så måske det kunne være stedet første gang?

C

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne helt sikkert også godt være klar på at deltage i et netværksmøde for webshop ejere :)

Fra Hobro
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Strømpekompagniet.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har mulighed for at ligge lokale til vores første møde og skyde en dato ud her i tråden?

Ellers har jeg fundet den her mulighed:

https://www.bibbook.dk/pwstart1.aspx

Vi  kan låne et lokale ved bibliotekerne, men efter som jeg bor i Hobro, vil jeg være træt af at hvis det skal være mig der skal stå for at hente og aflevere nøgle, er der en anden der vil tage den tjans? Jeghar ringet og spurgt om der er trådløs net. det skulle der være.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg syntes det er spændende initiativ, og vil gerne selv deltage. Jeg har på nuværende tidspunkt ingen webshop selv, men der er en i støbeskeen. Jeg har dog erfaring inden for de online/digitale medier.

Angående sted og nøgler, kan jeg godt arrangere nogle med nøglerne. Kigger ligeledes om der skulle være andre steder der kunne bruges, men vender lige tilbage med dette.

Mvh Brian Bodholdt

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Webshop-netværkere :-)

- jeg kan desværre ikke byde ind med en ´fysisk netværksgruppe´ i NordJylland

- til gengæld, så er jeg co-admin på en Linkedin-gruppe der måske også vil være af værdi ...

Det drejer sig om Professionél Networking og Digital Forretnings-udvikling

´Digital E45/DK´ - et on-line community for Professionél Networking og Digital Forretnings-udvikling

Og, når jeg kigger på profilen for mange af jer, tænker jeg at der med stor sandsynlighed kunne være match i fht. både mål/formål ?

Så, check selv, og vurdér om dette også ligger indenfor dit interesse-felt.

Ligeledes, så er du velkommen til evt også at videresende information om dette professionelle netværks-initiativ til andre af dine netværkskontakter

Join us at LinkedIn - ´Digital E45/DK´:
-- http://www.linkedin.com/groups/Digital-E45-DK-Digital-Business-4511658/about

Hilsner
-- Dann Sommer - *The Network M@ximizer*
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
hej igen Webshop-netværkere :-)

- drejer det sig om en ´fysisk netværksgruppe´ - så er jeg sammen med 2 andre netværks-koordinator for en sådan, med geografisk dækning for Østjylland
- den geografiske afgrænsning har vi foretaget, for at gøre det overkommeligt og realistisk i fht. køretiden, når vi skal mødes til ´fysiske´ møder.

- måske du har nogle kolleger, samarbejdspartnere eller netværks-kontakter her i det østjyske for hvem det kunne være af værdi ... ?

- I fællesskab med 2 andre, har vi i løbet af 2012 startet en lukket netværksgruppe i Østjylland med fokus på målrettet, digital forretnings-udvikling - ´Networkerz´

- En lukket netværksgruppe for selvstændige, free-lancere, iværksættere, mikro-virksomheder og mindre/mellemstore virksomheder.

--------------------------------------------------------------------------------------
- og, som nogle af de vigtigste mål/formål for netværks-gruppen er flg. :
--------------------------------------------------------------------------------------
- skabe forøget omsætning
- forbedre/øge digitale færdigheder, ´Digital Mindset´
- forbedre/øge netværks færdigheder, ´Networking Mindset´
- forbedre/øge ´Business Skills´, ´Business Wise Mindset´
- udbygge personlige og professionelle netværk, markant
- intensiv sparring imellem netværks-deltagere

--------------------------------------------------------------------------------------
Et par stikord omkring krav til deltagelse :
--------------------------------------------------------------------------------------
- netværksbaseret virksomheds-struktur
- udviklingsorienteret virksomhed
- gerne med internationalt perspektiv
- selvstændig/free-lancer, min. 1 år
- selv-ejer, lille/mellemstor virksomhed
- virksomhedsleder, lille/mellemstor virksomhed
- leder/topleder indenfor salg/marketing
- engelsk-færdigheder - således engelsksproget materiale + kommunikation
ikke udgør en sproglig barriere
--------------------------------------------------------------------------------------

- hvis du tænker at der er nogen i dit kontakt-netværk, for hvem dette kunne være af interesse, så er du velkommen til at sende info om gruppen videre
– ... eller selv kunne have interesse heri ?

- herefter kan jeg sende yderligere info om netværksgruppen og indhold/mål/værdier for denne


Hilsner
-- Dann Sommer - *The Network M@ximizer*
Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Er der blevet fundet ud af noget ?

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)