Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har næsten færdiggjort min hjemmesiden (der mangler enkelte undersider) og derfor vil jeg gerne høre jeres mening omkring opbygningen, designet, farverne etc. 

Synes selv resultatet er blevet ret godt - men det er altid godt at høre forskellige synspunkter. 

Jeg forhandler sportspleje midler til foreninger, sportsklubber mv. i Danmark - med det formål at de skal få produkterne billigere og derved spare penge. Se siden nedenfor:

www.actitude.dk

Mvh

Rasmus

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus,

Tillykke med din side. Her et par kommentarer

Du har opbygget den i frames og det er ikke ret godt i forbindelse med SEO.

Jeg synes der mangler noget sigende omkring dit logo, så jeg straks ved hvad I handler med, ligesom jeg troede, at jeg skulle klikke på de sorte ikoner til højre på siden for at se produkter inden for de specifikke sportsgrene.

På produkterne er det synd at man ikke kan gøre billederne større ved at klikke på dem.

Kunne du overveje at lave lidt punktopstilling så man hurtigt kan danne sig et overblik over produkterne uden at skulle læse teksen igennem? Vi gør det på de fleste af vores produkter eks. her hvor vi sælger wilson dx3 golfbolde og kunderne virker til at være glade for det. Synes ligeledes prisen skal være mere fremstående og ikke i samme størrelse som alt andet tekst.

Hvad med købsknapper og indkøbskurv? E r det noget der følger senere?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)