Bør jeg laver noget paging eller kan det gå an blot at vise alle +40 produkter på en gang? Man skal scrolle mindre hvis man laver paging, men til gengæld skal man jo finde og klikke på sidenumrene, ventre på at siden loader igen osv. Jeg er lige ved at tro at det er ligeså brugervenlig at få brugeren til at scrolle. Hvad synes I er bedst ud fra et brugervenlighedssynspunkt? |
hvor lang må en side med en varekategori være?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Hvis du ikke har google analytics eller tilsvarende statistik, der kan fortælle dig, hvilken skærmopløsning, dine brugere har, osv., så få det nu. Alternativt kan du lave dit system sådan, at du tilpasser udformningen af din butik til den opløsning, som brugerne har. Men i øvrigt, hvis du er i tvivl om sådan noget, så bør du lave forsøg, i stedet for bare at spørge et forum. Lav forskellige udgaver, og hør, hvad andre synes om det. Hvis omsætningen i din butik er stor nok, så lav evt. forsøg med visse kundegrupper, og se, om det øger omsætningen. Som ejer af en online butik er du i den heldige situation, at du kan eksperimentere. Det, der virker i en butik, behøver ikke at fungere i en anden butik. |
Jeg syntes at man skal sige 20 produkter , således at der kan scrolles, men at siden ikke er 1 km lang. Det er os træls hvis man skal skifte side hele tiden. Så en mellemting er nok det bedste (syntes jeg ihvertfald) |
Det er svært, for der er sikkert mange præferencer ;o) Jeg hader, når jeg skal skifte side.....da det er meget nemmer at scrolle, end at skulle skifte side. Har man muligheden for at vise "alle", så vælger jeg altid det, hvis jeg er inde på et site ;o) |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)