Hej! Jeg leder efter en der kan levere mig billige øretelefoner, vi snakker om ca. 50-100 stk af forskellige slags, som jeg så skal sælge på min webshop.
Jeg har fundet nogle på kinesiske sider men da jeg ikke kan importere leder jeg efter en der kan være leverandør af samme slags, de er ret billige. Ca 2 kr til 10 kr.. Smid mig en PM hvis du vil høre mere eller hvis du kan tilbyde
Men det kommer stærkt an på hvad du vil med dem. Hvis det bare er for at have et billigt par der medfølger til et andet produkt, og der ikke er store krav til det, så ja, så kan du sagtens få nogen billigt. Er det til salg alene, så skal du gå efter noget med lidt bedre kvalitet ville jeg mene. Du er velkommen til at kontakte mig på pm, og så kan vi snakke om det. Har ikke lige nogen jeg kan tilbyde, men kan måske være behjælpelig med import.
Jeg har fundet nogle på kinesiske sider men da jeg ikke kan importere leder jeg efter en der kan være leverandør af samme slags, de er ret billige. Ca 2 kr til 10 kr.
Virker de så hver gang???
Det er sikkert sådan noget kinerbras jeg kom til at købe på gaden i London. De virkede ½ time!
Det er sikkert sådan noget kinerbras jeg kom til at købe på gaden i London. De virkede ½ time!
Bare fordi de fra Kina betyder ikke det noget bras.. Kina er verdens største producenter, så alt hvad du ser som er lavet fra Kina er bras? Det da en mærkelig holdning. Jeg har nogle øretelefoner jeg bestilte i sommers derfra de virker udemærket endnu
Casper jeg tror bare det er en hentydning og ikke en konstatering. Jeg giver da Dommeren ret, i Berlin købte jeg også nogle der ikke kostede mig mere end hvad 1 euro, og man kan ikke holde ud at have dem på! Men hvis du virkelig skal ud og ha fat i dem til at sælge så, vil jeg mene at det er Kina du skal lede og importere fra, har du tjekket alle sider som alibaba, og dem :)? Jeg ved ikke helt om man må importere hjem fra dealextreme, ebay, amazon og dem ellers så tjek der :)!